搜尋此網誌

2013年4月5日星期五

難忘思琦妹 李泳豪醉駕玩命




媽咪姐

難忘思琦妹 李泳豪醉駕玩命

李泳豪自從同楊思琦分手之後,好似潛水一樣,唔多覺喺電視見到佢。話就話豪仔仲有拍劇,不過每次演出都係過一過鏡,對白一兩句,好話唔好聽,真係可有可無。事業唔多掂,豪仔梗係冇心機,惟有寄情女人。上年遇上中韓混血女 Miki,以為搵到女伴啦,點知 Miki原來係人妻,最後俾人哋老公喺 facebook鬧爆。

唉,話咁易搵番個好似思琦妹咁嘅質素咩?豪仔情場又失意,惟有專心玩自己最耍家嘅飄移!

周日( 31日)李泳豪參加咗一個飄移比賽,成功攞到 B組冠軍成為飄移王。比賽當日媽咪姐都在場,發現佢比賽前匿埋隊咗三支啤酒,換咗賽車衫之後再飲多一支先去比賽。飲到迷迷吓,落場連頭盔都唔記得戴,俾大會警告。結果 high住揸嘅豪仔,飄移飄到攞咗個冠軍,不過媽咪姐勸各位駕駛者,咪學呀!

入房飲

比賽當日,豪仔自己匿入休息室不停隊酒,隊到夠先換衫比賽。見佢愁眉苦臉,心情似乎唔多好喎。

場上隊

換咗賽車衫,依然酒不離手繼續隊,似乎豪仔嫌自己仲未夠「飄」喎!

無咗女神,做車神!(設計對白)

李泳豪同楊思琦拍拖 9年,最終分手,如果唔係殺出個「空心老倌」吳帥,豪仔隨時做咗爸爸嘞!

攞咗 B組冠軍即時有女埋身合照,不過豪仔似乎冇反應,唔通見過鬼怕黑?

豪仔戴住 cap帽就落場,俾大會發現兼警告!要工作人員冒雨攞頭盔俾佢換。

其他影片
  • 飄移王李泳豪誕生


. 難忘思琦妹 李泳豪醉駕玩命
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_6450.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...