搜尋此網誌

2013年4月17日星期三

拉隊癲喪迪士尼 志偉道歉:我一個負責

video


拉隊癲喪迪士尼 志偉道歉:我一個負責

開P煲煙爆粗 志偉:我向迪士尼道歉

曾志偉大前晚在迪士尼樂園酒店搞60歲大壽生日P,誰知他們越夜越放肆,將迪士尼變成成人樂園,喪隊酒之餘,更大唱粗口歌兼煲煙嘆雪茄!不過,志偉昨日於銅鑼灣出席芝麻街《童心同心》音樂劇慈善記者會時,看來心情未受影響,更與小朋友大玩遊戲。

不過,志偉直認報道出街後,他已致電所有好友及迪士尼道歉,並說:「我話造成任何麻煩,我一個人負責,say sorry!但大家好錫我,迪士尼又話唔使say sorry,佢哋話嗰個係酒店function room,會租畀人結婚同團體用,亦有新郎新娘夜晚瞓覺,都要洞房,唔係小朋友嘅地方,佢叫我唔好太介懷。」

提到唱粗口歌,志偉指人需要抒發,又死撐唱歌時會有粗口,如果不講就代表不開心。對於用粗口鬧佘詩曼,他笑說:「嗰個係rap,除咗農夫,普通市民都識rap。」他自爆陳寶珠離開後才開始飲酒,又指當時見有人吸煙,因外面有記者,才叫他們不要出去吸煙:「唔好破壞迪士尼形象,最好唔食,所以有小朋友時係冇人食,後來(小朋友)走曬,有人忍唔到。」



■志偉昨日心情甚靚,與小朋友打成一片。

阿B:唱粗口歌係善意

鍾鎮濤(阿B)昨日在微博留言:「我們在私人派對唱粗口歌,是出於善意。既然都是成人,自己開心,又可以帶歡樂給人,又沒傷害人,豪情高歌,何樂而不為?」

採訪、攝影:黃曉妍



■阿B(右)與志偉在派對大唱粗口歌。 資料圖片





.拉隊癲喪迪士尼 志偉道歉:我一個負責
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_6835.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...