搜尋此網誌

2013年4月17日星期三

禽流恐慌  H7N9大陸死 14人 鄭嘉穎橫店啪藥狂呻鼻




真面目

禽流恐慌  H7N9大陸死 14人 鄭嘉穎橫店啪藥狂呻鼻

TVB出名人工奀兼捱死,所以近期唔少當紅無綫人,一係離巢過檔王維基揸旗的 HKTV、一係就密密北上強國搵人仔。好似視帝鄭嘉穎,近年便頻頻北上掘金。

不過近期內地 H7N9禽流感不斷擴散,最新確診人數更累積至 62人,死亡人數增至 14人(至週一),疫情緊張。本刊發現身在內地橫店拍古裝劇《華胥引》的鄭嘉穎不幸患上重感冒,鼻水猛流,要準時啪感冒藥控制病情。雖然 H7N9肆虐,但病到死死吓嘅嘉穎無論出街或拍戲全程冇戴口罩,唔顧自己,都顧吓其他人啦!

43歲鄭嘉穎,前年憑內地劇《步步驚心》爆紅全中國,現時嘉穎身價已暴漲至 50萬人仔(約 62萬港幣)一集,好過於 TVB捱騾仔,所以近年嘉穎亦主攻內地市場。單是 2013年便已接拍了《葉問》、《英雄》及《滾滾紅塵》等大陸劇,而最新一套就是由吉林衞視製作的古裝劇《華胥引》。

再抹眼

由於感冒,當日嘉穎不停用紙巾抹眼水,病情似乎幾嚴重。

包雲吞

其間鼻涕亦不斷流,嘉穎亦唔停手不斷對住坐對面的助手「包雲吞」,仲呻鼻涕呻到鼻哥紅曬。

煙駁煙

病到眼淚鼻涕一齊流,但一向大煙癮的嘉穎照樣狂扯煙,好心忍吓啦!

感冒唔戴口罩

去茶餐廳醫肚前,嘉穎就喺片場被一大班 fans圍到埋身攞簽名,嘉穎同班 fans全部冇戴口罩,全部人無懼 H7N9。

《華胥引》早於 3月頭已開拍,《華》劇講述關於夢境的奇幻故事,鄭嘉穎於劇中飾演一名風度翩翩的公子蘇譽,而作為此劇核心人物的他,更連串起 4個小故事。

雖然 H7N9肆虐華東(上海、浙江、江蘇、河南及安徽)一帶,至今單是華東確診人數已達 57人,死亡人數 13人,但一眾在橫店開工的電視劇卻未有因此停工,嘉穎仍在橫店為《華》劇趕工。

聽落得人驚,但上週四( 11日),本刊記者見到披頭散髮、穿上古裝拍群戲的鄭嘉穎,就算埋位前,被超過 20位「粉絲」近距離圍住亦冇戴口罩防備,全無防疫意識。

病都要食煙

橫店中箭

由 3月頭開始,嘉穎已到橫店拍古裝新劇《華胥引》,更不時掟相上微博報近況。

拍攝途中,嘉穎曾換上便服去到片場附近探其他劇組班,之後便由助手陪同下到片場以外的茶餐廳醫肚。

只見嘉穎一坐下,便急急向侍應要了一杯水送感冒藥。雖然感冒纏身,但嘉穎仍冇戴口罩,而且還對着助手不斷呻鼻涕「包雲吞」。話就話病到眼淚鼻涕出曬嚟,但煙癮一起,嘉穎更不理茶餐廳是室內場地,照樣煙駁煙,就算病到死死吓,頂咗煙癮再算。

網上圖片

上週五( 12日),鄭嘉穎帶病去天津出席活動,其間就同記者講笑:「我從浙江過來,你們要小心。」唔戴口罩不特止,嘉穎仲放埋自己食雪糕相上微博,戒吓口啦!

疫情擴散

內地 H7N9禽流感不斷擴散,繼華東及華北地區外,最近連華中亦失守。至週一( 15日)江蘇及浙江再多 2人確診,而早前 1名南京市的確診患者亦宣布死亡,令確診人數累增至 62人, 14人死亡,聽見都心寒。

陳浩民勁驚 H7N9

《華胥引》除鄭嘉穎外,有份演出的香港演員仲有陳浩民。上週四( 11日)嘉穎拍完戲後,換上便服去另一戲組探陳浩民班,感冒纏身的嘉穎全無意識戴口罩;而陳浩民就相反一停機即急急戴口罩,話曬老婆蔣麗莎同 1歲半大的女兒陳雅薷等佢養,陳浩民真係唔可以病。

雖仍未證實能人傳人,但為免染上 H7N9,陳浩民拍完每一場戲即叫助手遞上口罩(左圖)。而就算見到嘉穎同場探班,佢都盡量少說話,以免被傳染。

採訪、攝影:娛樂組

撰文:何家文


. 禽流恐慌  H7N9大陸死 14人 鄭嘉穎橫店啪藥狂呻鼻
http://hittt.blogspot.com/2013/04/h7n9-14.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...