搜尋此網誌

2013年4月17日星期三

北京直擊 「毀容」幹露露整容院磨皮




FBI

北京直擊 「毀容」幹露露整容院磨皮

前排來港搵銀嘅內地 E奶車模幹露露,上週一先返北京,點知兩日之後,有北京網友喺微博上載幾張疑似幹露露同一男子喺 cafe談心,被正印當場捉姦狂毆嘅相,更指幹露露被打到毀容! FBI先搵幹媽媽求證,幹媽媽話同幹露露推撞嘅係阿妹幹毛毛,兩姊妹只係玩緊。不過 FBI之後追問幹露露經理人寶軍,佢就先以短訊回覆︰「她目前在家休養,情況不樂觀。」

週日 FBI派人去咗北京了解,發現戴住口罩嘅露露同幹媽媽靜雞雞去咗整容醫院,佢兩個見到有記者就唔出聲一支箭衝入 VIP休息室,之後兩母女就被護士帶去病房,大約兩個鐘後先離開。 FBI聽露露經理人講,露露的確係同一個已婚嘅生意人約會,而打佢嘅正係呢位生意人嘅老婆,不過 2人就絕對無嘢,只係正印誤會咗。至於露露係被打歪咗個鼻定係打爆咗個胸, FBI就索到佢其實只係擦損咗塊面咋嘛,去整容醫院只係做磨皮護理咁大把。一句講曬,似係兩母女自導自演搞宣傳喎!

上星期,有網民拍到幹露露約會一名男子,其後被疑似嗰位男子嘅老婆打。照相睇,其實只係推撞吓,點都聯想唔到毀容囉!網上圖片

網上圖片

入到 VIP休息室,幹露露仍唔肯除口罩。

離開 VIP休息室後,兩母女急急腳入病房。

搞咗 2個鐘頭先離開,露露原來去磨皮咋!

着咗等於冇着,係幹露露嘅標誌,不過由於露露嘅胸部應該係真材實料,所以今次冇被打爆胸。

網上圖片

幹露露喺內地做車模,原本冇乜人識,但喺 11年 2月 14日情人節當日佢上載咗一段「母親衝進澡堂給女兒浴室徵婚門視頻截圖拍視頻徵婚」嘅視頻後一炮而紅,早前佢來港仲話蕭定一請佢做《 4D肉蒲團》添!

《 4D肉蒲團》蕭定一:我搵佢客串咋!

幹露露早前來港,主要係搵蕭定一斟演年尾開拍嘅《 4D肉蒲團》,佢仲話答應全裸參演。今次面部受傷,露露話好擔心會被《肉》片監製蕭定一飛起。

FBI即刻打畀蕭定一了解,佢話十劃未有一撇,「我搵佢客串咋!套戲出年先拍,好多個角色都未定,包括女主角,仲有劇本都未寫。上次佢嚟香港,我都無見過佢。(擔唔擔心佢被打到毀容拍唔到戲?)唔擔心,因為我知單嘢係假嘅!」哈哈,呢啲橋,點呃到蕭定一隻眼啫!

上集《 3D肉蒲團》主角雷凱欣掛住瘟仔失咗蹤,所以新一集就會轉搵幹露露等新肉旦。

撰文、攝影: FBI

電話報料: 9106 2799

電郵報料: mailto:facenews@nextmedia.com


. 北京直擊 「毀容」幹露露整容院磨皮
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_1418.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...