搜尋此網誌

2013年4月17日星期三

大風險 下顎萎縮施大手術 黐脷 G.E.M.:好驚唔敢做




真面目

大風險 下顎萎縮施大手術 黐脷 G.E.M.:好驚唔敢做

出道五年,已經第三次唱入紅館, G.E.M.《 X.X.X live》個唱上週五( 12日)拉開序幕, 21歲女連續五晚又唱又跳又彈琴又打鼓,不負樂壇小巨肺威名!

16歲出道時, G.E.M.曾被誤會「黐脷筋」,她自爆是天生下顎萎縮搞到口齒不清,要到 21歲發育完全才可施手術糾正,話咁快夠秤, G.E.M.竟然縮沙:「要全身麻醉、喺口腔植入鋼片,我好驚!」

去年底,因為不滿商台評選機制, G.E.M.同經理人張丹聯手杯葛《叱咤》頒獎禮風波。 G.E.M.玩影射,張丹就講到出聲,話唔服《叱咤》標榜播放率用民意做指標,但網上點擊高企嘅 G.E.M.卻女歌手五強不入。言猶在耳, G.E.M.再次企上紅館舞台, VIP tour賣到$1,280、連開五場,一樣全場爆滿一面倒正評。

吹耳仔

背心熱褲 G.E.M. BB fit爆上台,同 dancer勁多親熱舞步,男 dancer就喺身後攔腰挾實再喺耳邊肉緊索(左), G.E.M.咁都唱得投入好難得。

怒打鼓

又唱又跳再 solo琴技意料之內, G.E.M.再騷鼓技同結他,盡顯才華。

腰幼咪巨

為個唱戒可樂、戒澱粉質,每日練舞又做 gym, G.E.M.自稱,狠操 3個月唔係減磅,純為練氣同結實肌肉,上週五( 12日)自信心返曬嚟,上台有腰有腳,最緊要係 33D上圍仲喺度,小背心襯黑絲、巨咪襯白背,仲有 deep V中間高衩婚紗裙,盡顯輕熟女韻味。雖然男朋友林宥嘉人不在,全場粉絲當正佢喺度一樣嗌名起哄, G.E.M.唔嬲反而冧笑:「你哋有冇去錯演唱會呀?呢度係唱女仔歌㗎!」

前有巨咪、後有玉背,成熟咗,輕咗嘅 G.E.M.,有實力有睇頭㗎!

前後有

G.E.M.頭場前一日,男朋友林宥嘉剛好在北京完成世界巡迴演唱會最終場,不過 G.E.M.就話唔知「朋友」飛公司點安排。

唔敢開刀

出道時被指咬字不清, G.E.M.多次澄清自己不是 ABC、亦唔係黐脷筋,全因幼時下顎發育萎縮影響發音,根治就要等年滿 21歲做手術,即係今年夠數。

有傳 G.E.M.會在演唱會後大休做手術糾正下顎, G.E.M.就話好驚:「細個一直諗住成年後就做手術,個手術要喺口腔入面開刀,又要唞幾個月冇得工作,真係好驚!我有諮詢過醫生,我個問題唔算嚴重,呢幾年又唔見惡化,開刀梗係免得就免啦!」

激罕淑女

兩年前個唱少女味重, G.E.M.今次歌衫成熟好多,白色仿婚紗長裙上低下高,襯埋 6吋高踭鞋,步步為營。

腸胃炎死頂開騷

獨家後台探秘,開騷前一日,仲腸胃炎又屙又嘔,頂硬上嘅 G.E.M.話上台前靠意志,加埋成班工作人員鼓掌打氣, G.E.M.實行頂硬上。

唯一免費

除咗畀咗$1,280大銀 VIP粉絲開騷前有得進後台, G.E.M.仲免費招呼殘障粉絲參觀合照,好有心。

牙科專家:復原至少一個月!

口腔頜面外科專科醫生李健宏醫生週一( 15日)亦稱,下顎萎縮手術長手尾:「下顎萎縮問題通常係患者天生發育造成,一般都會對發音同咀嚼食物有影響,但手術就要等到成年後發育完全先適宜做。每個患者施手術前都要經過評估,唔太嚴重可以自己去習慣、糾正發音,嚴重啲就要喺口腔內部開刀,拉長下顎 5mm至 10mm植入鈦金屬片同螺絲固定,手術過程兩個鐘就完成,但係要全身麻醉,復原至少要一個月以上。」

李健宏醫生

採訪、撰文:娛樂組

攝影:林迅景


. 大風險 下顎萎縮施大手術 黐脷 G.E.M.:好驚唔敢做
http://hittt.blogspot.com/2013/04/gem_17.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...