搜尋此網誌

2012年10月17日星期三

[FACE]張智霖呆等 2粒鐘發火

《衝 2》自暑假開拍以來, FBI都探過無數次班,見 Chilam對各工作人員都係客客氣氣,唔似會咁火爆鬧人。


FBI

張智霖呆等 2粒鐘發火

2012年10月17日

上星期張智霖於微博罕有發火大罵無綫《衝上雲霄 2》嘅助導( PA)安排混亂,甚至話佢地 嘅行為促使電視圈沒落,講到好誇張。

究竟咩事令好好先生咁勞氣? FBI收到風,原來當日 Chilam同杏兒拍《衝 2》街景,助導 mark早 咗 Chilam 2粒鐘到現場,而呢位 PA之前亦曾經出錯,同 Chilam早有牙齒印,所以 Chilam愈等愈火滾,忍唔住寫微博發洩;而 1位前 PA就向 FBI爆料,話佢分別與 Chilam同鎮宇合作過,話 Chilam嘅脾氣好到不得了,今次真係好㷫先會咁躁;而鎮宇就明刀明槍,有唔妥就即場開火,但就唔會篤背脊,《衝 2》各位幕後醒定 啲喇!

放大圖片

鬧完 say sorry

Chilam一向好脾氣,今次搞到咁大,據聞連無 綫都要搵人照肺;而微博鬧爆唔夠 15分鐘, Chilam見有成 2千幾人留言,都補番句 sorry。

放大圖片

「 Sam哥」吳鎮宇 喺片場冇面畀,見到唔妥就即刻出聲,連寫微博都慳番。不過佢就一定唔會喺背後搞小動作,夠君子。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...