搜尋此網誌

2012年11月13日星期二

前亞視人寸爆騎呢騷 林建明:台之將亡必有妖孽

video


前亞視人寸爆騎呢騷 林建明:台之將亡必有妖孽

怒轟亞視 大姐明:台之將亡 必有妖孽

亞視為阻政府發出三個新免費電視牌照,前日以亞洲會之名在政府總部做騎呢騷表達訴求,部份職藝員被迫陪老闆王征做騷,亞視此舉更惹人反感,已離巢的林建明直言台之將亡,必有妖孽。

亞視老闆王征與高層盛品儒、鄺凱迎前日率領旗下職藝員到政總做騷,表達反對政府發新免費電視牌照的訴求,還將騎呢騷作一小時直播,不少亞視前藝人大為感慨,林建明昨在電話中說:「我睇咗新聞,笑到差啲嘔白泡!成班人好似小醜咁,出嚟都唔係示威、申訴,好騎呢!真係台之將亡,必有妖孽!政府點可以容忍一個電視台搞到亂七八糟㗎?成個亞視好似只得《感動香港》一個節目,政府更加要多發啲免費電視牌畀有心人做好。」對於有員工被迫出席,她直斥亞視執政人無良,認為大家應反抗。



【今日我至怪】陳煒離開咗亞視過無綫發展得唔錯,睇番轉頭見到亞視喺政總做騎呢騷都話好怪,真係走得快好世界啦!資料圖片

田蕊妮感心酸

田蕊妮透過《蘋果動新聞》看到騎呢騷,她笑言:「我想知王征跳舞關個訴求乜事呢?不如佢哋搞好自己個台先啦,身邊人個個都覺得亞視唔掂,但佢哋覺得自己好掂,自我感覺良好喎,我係亞視出嚟,但家好心酸。」



林建明心痛一班亞視舊同事被迫撐公司出席騎呢騷,大罵亞視無良。



田蕊妮見到王征跳舞大惑不解,坦言對舊公司現在情況感到心酸。資料圖片

盧海鵬昨與戚美珍到商台宣傳舞台劇《蝦仔爹哋II》,鵬哥被問到對亞視做法有何意見時笑住爆粗:「唔講喇,噚日都有記者問我,關我X事咩!」亞姐陳煒亦坦言:「如果我係員工,一定缺席呢啲活動,我睇完唔知講乜好,又安排班亞姐同亞生去做騷,根本佢哋都唔係亞視員工,唔可以代表啲乜嘢,騎呢到不得了,盛品儒叫口號鬧人都好怪。」黃麗梅亦覺得王征跟毛孟靜說話時的口脗,令她感覺似在內地,故認為政府應多發牌照,她說:「高層帶領跳舞真係騎呢到盡。」

下周又搞台慶

無綫外事部副總監曾醒明強調無綫並非反對發新牌照,只是不支持,無綫亦不會像亞視般到政總做騷表達訴求。

此外,亞視5月曾移師北京舉行晚會慶祝台慶,藝員向空櫈掟壽包成笑話,原來亞視台慶死唔斷氣,下周三(21日)再移師深圳舉行《亞視55周年星光大典》,表演嘉賓包括馮寶寶及「亞視Big Four」陳庭威、江華、潘志文及林韋辰等。

採訪:黃曉妍、丁寧

攝影:仇志德



王征前日在政總帶領亞姐、亞生跳騎呢舞來表達亞視訴求,做法難明令人失笑。

上一則:Eason親教囡囡性教育

下一則:軒仔帶胡鴻鈞返歸



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...