搜尋此網誌

2012年11月13日星期二

人肉偉仔板

video


人肉偉仔板

婚宴又做佈景板 偉仔黑臉死影

【場內直擊】為老友杜德偉大婚擔任兄弟的影帝梁朝偉,繼前日上午到粉嶺接新娘時被圍村師奶包圍後,前晚深灣的婚宴上再度淪為人肉佈景板。本報記者目擊有超過半百賓客不停走上前拉住偉仔合照,初時偉仔還保持笑容,但偉仔每食一道菜都不停受騷擾,結果跟數十人合照過後,偉仔終於由強顏歡笑變成面黑黑,最後甚至扁曬嘴擺明唔高興。雖然坐在偉仔身邊的劉嘉玲不時安慰,但最終到偉仔開心的竟是在場魔術師,魔術師在偉仔面前表演啤牌魔術,成功得偉仔再展笑顏。

採訪、攝影:徐錦池、吳耀輝、朱志聰、陳慧安、馬建華



【1】兄弟團梁朝偉與鍾鎮濤、林利及一眾姊妹前晚步入深灣遊艇俱樂部,連小朋友也攞住平板電腦對住偉仔狂影,可見偉仔魅力十足。



【2】長髮美女拉偉仔合照,偉仔不但輕輕摸住女方玉背,還指一指女方整鬼整馬。



【3】婚宴上偉仔與吳孟達難得碰面,於是跟太太劉嘉玲和葉童夫婦一起大合照,當時偉仔還笑容滿面。



【4】偉仔整晚不停要擰轉身跟賓客影相,長髮男賓客跟偉仔合照,偉仔仍保持笑容。



【5】跟半百賓客合照過後,偉仔不但開始黑面,而且更扁曬嘴,但賓客唔理三七二十一照影,將快樂建築在偉仔痛苦之上。



【6】梁家輝也走埋偉仔身邊吹水,相信偉仔今次嘗到做兄弟滋味後,應該只此一次下不為例。



【7】一位賓客忽然興起拿出啤牌玩魔術,成功吸引阿B、偉仔和吳國敬注意。



【8】淪為人肉佈景板而黑面的偉仔,看到魔術師出神入化的表演後回復靚靚心情,再次展露招牌笑容。



【9】杜德偉偕太太Ice跟偉仔和嘉玲等賓客敬酒,嘉玲將手上的酒一飲而盡。



【10】忙了一整天的偉仔,前晚11時偕嘉玲離開。

上一則:德偉全貓宴

下一則:婚前一日各有各忙 盈盈掃貨 樂樂開工



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...