搜尋此網誌

2013年3月15日星期五

忽然1周 920 ENTERTAINMENT 小心呀, BB!




當年今周

小心呀, BB!

近日林峯同 BB吳千語愛得鬼咁癡纏,媽咪姐都戥佢哋開心。雖然有指 BB係情場老手,好識得冧仔,但男人呢種生物,係要管嘅!尤其林峯咁筍,情史自然唔少。由初出道嘅李彩華、鍾嘉欣,後來嘅楊怡、佘詩曼,仲有近期嘅潘霜霜、陳嘉桓……單係圈入面已經咁多緋聞情人,非圈中人、非公開嘅可想而知有幾多!

2006年 3月第 555期《忽周》,就影到林峯跟內地女助手過從甚密,兩人喺片場形影不離,一齊食一齊用一對手套,女助手更不時喺林峯房自出自入,甚至喺房中短敍。你話有冇景轟呢?真係不得而知嘞!不過同為女人嘅媽咪姐就奉勸 BB小心啲,睇緊啲,唔好俾啲邪花接近林峯!

檔案編號第 555期

日期: 17/03/2006

雨中漫步

助手美美擔遮遮住林峯,但隻手不經意攬實對方。助手咋喎,唔使咁親密吖!

有講有笑

美美對林峯照顧得無微不至,林峯亦發揮冧女本色,經常講笑逗得美美冧笑。

匿埋撐枱腳

放飯時間,林峯撇下其他演員,寧願跟美美撐枱腳。

BB,我會乖㗎啦!(設計對白)

係至好講。(設計對白)



.忽然1周 920 ENTERTAINMENT 小心呀, BB!
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-920-entertainment-bb-1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...