搜尋此網誌

2013年3月15日星期五

忽然1周 920 ENTERTAINMENT 女人大曬




博出位

女人大曬

婦女節及白色情人節( 14日)接連殺到,唔少女藝人同佢哋嘅另一半,都急不及待在網上曬幸福。好似 Eason就去咗名古屋同徐濠縈慶祝,平日形象花弗嘅馬德鐘亦大曬溫馨陳年婚照,搞到網上飽滿愛!

徐濠縈

驚喜牛一

阿徐去完法國,再喺香港轉機去日本名古屋玩馬拉松。 Eason為咗俾個驚喜佢,上周四( 7日)喺阿徐生日正日,瞞住老婆,同老婆訂埋同一班飛機由香港飛日本。接連幾日陪住阿徐,又同一齊去跑馬拉松嘅林海峰,齊齊同壽星女賀壽,認真有 heart。

Thank Honey!(設計對白)

蒙嘉慧

甜蜜滿瀉

蒙嘉慧榮升鄭太,今年是兩人婚後第一個白色情人節,蒙嘉慧近日亦試製燉蛋,冧爆老公。個燉蛋賣相一般,蒙嘉慧嫌佢唔夠滑,但就話兩匙羮糖都夠曬甜喎。又係嘅, Yoyo家吓咁 sweet,梗係食乜都甜啦。

田蕊妮

老公靚湯

咪睇杜汶澤平日好似粗心大意,佢見田蕊妮近日忙於拍攝同郭晉安合作嘅《舌劍上的公堂》,於是頻頻為老婆煲湯補身。咁就算阿田要開工未能慶祝,佢都一定甜在心啦。

辛苦曬!(設計對白)

馬德鐘

大話當年

同張筱蘭結婚廿年嘅馬德鐘,亦大曬當年婚照及證書,更賣口乖,表示感慨當年自己乜都冇,老婆都肯嫁佢。係囉,狼吻事件都過咗一周年,希望馬神真係識感恩啦。

郭羨妮

唔怕黐身

雖然《初五啟市錄》收視失利,不過郭羨妮就好少理。佢近日小休忙於湊女,雖然女兒又撒嬌,又要黐住佢至肯瞓,不過佢就好 enjoy,仲大曬女兒行路嘅照片,擺明有女萬事足。



.忽然1周 920 ENTERTAINMENT 女人大曬
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-920-entertainment-1_9559.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...