搜尋此網誌

2013年3月15日星期五

忽然1周 920 ENTERTAINMENT 戀上廣告公司東主 胡定欣大坑同居試婚




滾熱辣

戀上廣告公司東主 胡定欣大坑同居試婚

去年初奪「最佳女配角」的胡定欣,由配角變花旦,在《戀愛季節》中擔正,更搏盡穀行 4吋事業線吸睛,加上今年還有《衝上雲霄 II》及《食為奴》兩套大製作接力,形勢大好,有望與眾花旦爭一日長短。

可惜,踏入 31歲的胡定欣,卻選擇愛情行先。自去年她與廣告公司老闆 Patt(沈栢淳)拍拖後,戀情僅 8個月已轉入直路,更在大坑道花園大廈築愛巢。上周三,胡定欣更帶埋男友出席飯局,介紹俾樂易玲及圈中好友認識,擺明好事近。

上周三(六日),胡定欣約了胡杏兒、梁烈唯、王浩信及老婆陳自瑤等圈中好友,齊齊到九龍城食火鍋。當日晚上八點四十五分,胡定欣駕車接載男友 Patt到火鍋店,跟着 TVB高層樂易玲亦到場,原來當晚是樂易玲首次見胡定欣男友。

「定欣好快已經認定 Patt,不時帶埋佢出席朋友飯局。佢前排拍完《衝上雲霄 II》唔使開工,經常帶男友出嚟。當晚大家對 Patt都一致好評,定欣向樂小姐介紹 Patt時,話係佢未婚夫,佢哋打算下年結婚。」知情者說。

絕響拋胸

胡定欣在《戀愛季節》中與梁烈唯飾演夫妻。劇中她為了挽救婚姻,打出四吋事業線冧唯唯,益曬家庭觀眾。不過拍拖後為顧男友感受,此情此景將成絕響。

杏兒識做

打邊爐打足三個鐘,直到十一時多,王浩信夫婦及梁烈唯一起離開,胡杏兒則上了胡定欣的車。杏兒仲叫 Patt坐司機位隔籬,費事做電燈膽。

愛巢月租六萬

拍拖半年左右,胡定欣與男友 Patt便豪花六萬月租大坑道花園大廈同居。身為廣告公司老闆的 Patt一向冇揸車,本周二( 12日)都係搭的士返工。

承諾以後封胸

胡定欣去年年尾到法國拍《衝上雲霄 II》外景,披上婚紗的她預演新娘子喜悅,趁空檔同胡杏兒合照,順便放上網曬幸福。

去年六月開拍《戀愛季節》時,由於胡定欣仍未與 Patt拍拖,仍為事業搏殺,更不介意穀行事業線,又頻頻「出口術」,講明想攞「最佳女配角」獎。不過,自從拍拖後,她就樣樣以男友行先。

「佢哋發展得好快,拍拖七個月已經同居。近排兩個仲搬咗去大坑道住,月租成 6萬幾。定欣知道開咗劇就無時間陪男友,於是趁《食為奴》開拍前,差唔多日日同男友去超市買餸玩煮飯仔,盡情享受二人世界。」知情者說。

去年胡定欣在《拳王》及《大太監》的表現,被視迷大讚,最終也如她所願憑《拳王》奪得「最佳女配角」獎。近年鬧花旦荒的 TVB,眼見她一直聽話又受歡迎,也打算在今年力捧,不過自去年八月她與 Patt拍拖後,搏殺心態有變。據知《戀愛季節》出街前,胡定欣為怕男友唔高興,已經早早對 Patt報定案,話自己有性感演出,同時亦承諾以後封胸。

年尾籌備婚禮

「定欣覺得 Patt好啱自己,之前佢同馬國明分手,全世界都覺得係佢有公主病,話佢對馬明唔好,所以佢更加想今次呢段感情開花結果。定欣鍾意小朋友,不過佢有腰患同脊椎傷患,佢都知對生育一定有影響,所以都心急想快啲結婚。仲諗住婚後減產,希望趁後生及早生 BB。」

胡定欣和 Patt拍拖半年左右,便見過雙方家長。上周胡定欣更帶埋男友見樂易玲,喜事近意味甚濃。事實上,她在六月拍畢《食為奴》後,下半年只有一套劇在手,如此悠閒,都是為了方便籌備婚禮。

去年的《萬千星輝頒獎禮》上,胡定欣身穿低胸透視戰衣,果然勇奪最佳女配角。本來有樂易玲撐,胡定欣上位有望,不過胡定欣開始封胸,勢必影響工作。

樂易玲:第一次見 Patt

對於胡定欣好事近,樂易玲話當日確是首次見 Patt,更對他讚不絕口:「當晚第一次見 Patt,佢真人靚仔過上鏡好多。(你覺得 Patt點?)佢對定欣嘅朋友好,對定欣又好,又 support定欣發展事業,我都想定欣搵到真命天子。(知唔知佢哋同居?)呢個我唔知。(定欣婚後仲拍唔拍劇?)佢冇講過唔拍劇,其實結咗婚都可以繼續拍劇,唔好俾壓力佢哋啦!」

身為胡定欣好姊妹嘅胡杏兒,就踢爆胡定欣同 Patt有影皆雙:「我同 Patt食過好多次飯,佢哋拍拖無耐定欣就介紹 Patt俾我識。(佢哋係咪下年結婚?)佢哋冇講到咁詳細!」梁烈唯就話:「之前我都有見過 Patt, Patt同定欣好登對。(佢哋下年結婚?)冇聽過,佢哋反而催我快啲結婚。」

舊愛馬國明亦寄語祝福,但擔心對方結婚會影響事業,擺明酸溜溜:「 Patt係青年才俊,年輕有為。(佢哋下年結婚喎?)我唔知道,不過定欣拍劇方面仲有得上位喎。(咁結咗婚都可以拍劇啫。)都係,我會祝福佢哋。」

本周三( 13日),本刊發現胡定欣揸車離開大坑道愛巢,返 TVB工作。對於結婚的傳聞,胡定欣話:「拍得拖,都希望行到呢一步,見家長都好正常。(你同 Patt喺大坑同居?)俾心機做嘢先,唔多講喇!過緊正常男女朋友嘅生活囉。」

冧爆認同居

過緊正常男女朋友嘅生活。(真實對白)

本周三( 13日)被問到是否和男友在大坑同居,胡定欣冧到爆:「俾心機做嘢先,唔多講喇!過緊正常男女朋友嘅生活囉。」明白曬!

馬明酸溜溜祝福

馬明大方祝福兩人,更大讚前度的男友 Patt,但同時又擔心上位嘅定欣會影響事業。前度結婚了,新郎不是我,難怪馬明話中帶酸味!

Patt專做大客

Patt現年 31歲,雖然無車無樓揸手,但旗下擁有兩間公司,在廣告界有知名度。他旗下的 Hivemind Creative Limited佔有過半股份,辦公室位於中環荷李活道,公司內約有十多位員工,工作以廣告、公關、品牌設計及市場推廣為主。曾為 The One、皇室堡、連卡佛設計廣告,亦擔任過荷里活巨星祖迪羅、黃耀明、林嘉欣及 Boy’ z的美術指導。

至於由他獨資的 Pride Entertainment Limited,則以藝人工作為主,與 Hivemind可以互相配合,一條龍服務。

The One廣告

Stephy

祖迪羅

下廚冧仔

胡定欣與 Patt展開同居生活,對男友相當細心,不時孖住到大坑道附近的 Market Place,買餸回家玩煮飯仔。幸福滿載的胡定欣,周日( 10日)仲忍唔住將自己為 Patt炮製的早午餐放上網。個早餐樣樣齊,係嫌有一條腸仔燶得滯,不過相信 Patt都收貨啦!

愛心早午餐

拍拖行超市

緋聞少是非多

胡定欣入行十多年,緋聞一直不多,至今只有三位男朋友,其中一位更是圈外人。但每次與男友分手都帶來不少是非!

吳浩康

吳浩康 03年入行後便與胡定欣拍拖,戀情在○六年告終,有指是因為莊思敏介入而分手。莊思敏和胡定欣曾經同𨋢,有傳兩人當場展開罵戰,胡定欣更指莊思敏「着舊鞋」。

馬國明

2010年,馬國明與胡定欣往湖南參加《舞動全城》時傳出戀情,兩人暗撻一年後分手。去年因她被指有「公主病」,馬國明才自爆此段戀情,並力證胡定欣人品冇問題。此後屢傳胡定欣翻撻馬國明。



.忽然1周 920 ENTERTAINMENT 戀上廣告公司東主 胡定欣大坑同居試婚
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-920-entertainment-1_5519.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...