搜尋此網誌

2013年3月15日星期五

脹爆Eason鬼馬教提肛

video


脹爆Eason鬼馬教提肛

戒煙脹爆 Eason教「提肛」

剛為愛妻徐濠縈炮製完驚喜生日的陳奕迅(Eason)前晚擔任音樂會的壓軸嘉賓,肥咗又精神咗的Eason全程high爆,他更忽然「醫神」上身,在台上即興教觀眾做「提肛」運動治夜尿,用力夾實肛門位置,動作騎呢搞鬼,笑爆全場。

陳奕迅、樂隊Mr.、關楚耀和Robynn & Kendy等環球歌手前晚到灣仔會展擔任「新城鑽動真情音樂會」表演嘉賓,壓軸登場的Eason最受歡迎。未知是否他剛為妻子徐濠縈慶祝完生日回港,放完假叉足電的Eason肥咗又精神咗,台下有觀眾讚他靚仔,他即得戚曬肚腩,之後high爆的他更忽然「醫神」上身,教觀眾做「提肛」運動,又搞笑用力夾實肛門位置,動作騎呢又搞鬼,他邊做邊說:「行又做坐又做,如果做足一萬次就冇夜尿。」笑爆全場。



■陳奕迅露腩之餘,更凸點兼曬孖煙囪。

被口水嗆親

Eason自爆近日與林德信做瑜伽,大讚林德信勁,又自爆:「大家冇著衫,四周圍都有鏡,但我怕睇自己,所以全程望住林德信。」但Eason前晚老貓燒鬚,獻唱《信任》時唱錯歌詞兼入不到音,他要求再唱多一次,途中又被自己的口水嗆親,即取笑自己口水多過茶。他介紹歌曲《非禮》時則語重心長說:「啲人成日覺得我好開心,其實我有好多不滿,啲人覺得我有靚車住洋樓養番狗,但做人長大後有啲嘢更重要,對某方面嘅嘢唔係好夠,嗰啲就係禮貌。」



【紮馬】



【呼氣】



【今日我至醫】陳奕迅前晚「醫神」上身,教觀眾提肛動作,吸氣、呼氣、用力、提起,唔講仲以為佢做埋一代宗師教詠春㖭。

事後記者讚Eason夠sexy曬腩肉,他即表示sexy不可以聯想到他身上,但直言心目中最sexy的人非老婆阿徐莫屬。對於為阿徐在機艙炮製驚喜生日,他說:「可能下年唔搞,話明驚喜,講咗唔係驚喜,今次好順利。」問此行有否乘機造人,Eason笑言造人令人聯想太多,所以不會同大家分享,但自嘲戒煙成功可攞正牌變肥。

有指TVB和四大破冰成功,Eason坦言有聽聞,也很期待重返TVB,他說:「聽講21號有個大型記者會,自己95年參加新秀入TVB,以前成日入去,𠵱家冇得入,好掛住。」是否擔心曾上亞視的他激嬲TVB?Eason即謂不擔心,覺得TVB不會小器。

採訪:何慧斯

攝影:陳順禎



■四大有望與無綫破冰,前晚無綫收費台也派人採訪陳奕迅。

話你知:防失禁陽痿

陳奕迅講到提肛好處多多,到底甚麼是提肛?從中醫角度說提肛具養生作用,提肛時主要訓練括約肌,括約肌分佈在管腔壁,收縮時管腔會關閉,放鬆時管腔會開放,運動時要有規律收縮和放鬆,更可隨時隨地進行,關鍵在持之以恒。據稱提肛運動除了能解決尿失禁問題外,也可防治陽痿、痔瘡和早洩,也可增性趣,但對肛門局部受損人士、肛周膿腫患者等都不適宜做。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓

http://hk.movies.nextmedia.com/

上一則:Sammi恨同安仔搞嘢

下一則:苟芸慧唔妒忌香香



.脹爆Eason鬼馬教提肛
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/eason-eason_15.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...