搜尋此網誌

2013年3月15日星期五

忽然1周 920 ENTERTAINMENT 視帝真面目呀!




忽然去片

視帝真面目呀!

周不時有啲啱啱識嘅朋友仔,會問媽咪姐點解咁支持《忽周》?無他嘅,就睇佢哋今期遠赴寧波追訪視帝鄭嘉穎嘅拍劇情形,夜麻麻喺戶外吹住風拍低視帝隊「飯後煙」。呢啲藝人真面目,平日喺電視邊有得睇先?一於去片,逐格睇啦!

大啖食

事後撩

狂隊煙

《忽周》睇真啲正片唔好 miss!

廢物有用

新年過後,屋企多咗好多裝賀禮用嘅瓶瓶罐罐,媽咪姐正愁緊點處理。不過有《忽周》就唔使愁!今期副刊就教大家用廢物變花樽,再加啲靚花,正曬。

喊戲唔易做

嗱,大家睇完 p.10陳茵媺喊爆九龍灣之後,真係要記得睇埋段片!咁你先真正知道佢喊得有幾淒涼同用力,仲俾人造雨淋到濕曬,陰功豬咯。做藝人,風光背後都要付出㗎!



.忽然1周 920 ENTERTAINMENT 視帝真面目呀!
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-920-entertainment-1_8784.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...