搜尋此網誌

2013年3月15日星期五

忽然1周 920 ENTERTAINMENT 得罪嘟姐冇運行 查小欣犯眾憎翻生無期




娛聞樂

得罪嘟姐冇運行 查小欣犯眾憎翻生無期

查小欣被商台踢出局後,幸得餘詠珊(無綫非戲劇製作總監)照住簽無綫兩年做主持。不過查小欣去年主持的《爆足一周》,被網友狂轟兼得罪唔少藝人,收視跌至 14點,出街四集即慘遭腰斬。

一直傳翻生的《爆足一周》,由 1月講到 3月,最終還是只聞樓梯響。幕前撈唔掂,查小欣食回老本行,早前向報館自薦寫專欄,可惜查小欣之前因為亂放料得罪相識滿天下的嘟姐,唔少紅人如吳君如、甄子丹等俾面嘟姐,紛紛杯葛查小欣,令她約專訪都阻滯多多。

咁都唔止,冇 job做依然在無綫月𢭃兩萬人工的查小欣,亦令引薦她的餘詠珊成為箭靶,無綫揸數人李寶安(無綫集團總經理)大興問罪之師,實行累鬥累。

自 08年查小欣暗爆嘟姐(鄭裕玲)與呂方分手後,嘟姐嬲爆, 11年將佢踢出「至八會」。「『至八會』成員喺每個月嘅飯敍,都要帶一單八卦料嚟大家八吓。查小欣因為多次將大家嘅是非料八俾某大報,而被踢出局。」知情者說。

《爆足一周》翻生無期,查小欣惟有幫報館約明星做專訪,但因為曾經亂放料,令她在藝人眼中扣曬分,某大報高層及記者惟有代為邀約。「啲記者約 artist做訪問,都唔敢同個藝人及助手講係查小欣做。過年前有影圈阿姐出到嚟一見查小欣,即刻掉頭走。」知情者說。

「至八會」成員包括汪明荃、嘟姐、毛舜筠、曾華倩及傳媒女強人馮美基等,在圈中人脈甚廣兼有地位,仲齊心撐嘟姐。據知查小欣早前曾約了甄子丹做訪問,本來丹爺都應承咗,但後來他接了一個電話之後,最終就改由另一個記者代查小欣做訪問,而吳君如亦唔俾面,婉拒接受查的訪問。

被問如何安置查小欣,餘詠珊答到慌失失。本刊亦有致電李寶安,佢稍後透過外事部副總監曾醒明表示:「呢啲純屬不實傳言,我唔回應。」至截稿前,本刊未收到李寶安回覆。

吳君如入行時做過《歡樂今宵》,同台柱嘟嘟私交甚篤,兩人在出騷時都玩到癲。

唔夠騷惹高層不滿

去年接收查小欣入無綫的餘詠珊,近日亦因為查小欣被李寶安詐型。「 Sandy(餘詠珊)簽查小欣兩年,佢嘅騷價拍得住黎芷珊,但《爆足一周》口碑太差,公司唔敢再俾佢做主持。依家佢冇工開都出緊二萬蚊月薪,為咗呢件事,李寶安召咗 Sandy入房幾次。」知情者說。而餘詠珊為免再孭鑊,惟有暫時將查小欣投閒置散。

09年好姊妹

查小欣曾經是「至八會」成員之一,曾經和傳媒高層施惠珍、藝人鍾慧冰、嘟嘟、顧紀筠、林建明及曾華倩等,一同繪畫「八美圖」為心晴行動籌款。

12年無得留低

同是「至八會」活動,去年年尾查小欣已經遭一筆勾銷,冇得留低。

在嘟嘟同呂方情變事件上,某大報屢屢獲得先機。據知一次又一次的優先報道,令嘟嘟愈來愈對查小欣不滿。

12年冇曬影

被叮出商台後,查小欣原本打算在無綫大展拳腳,想不到至今被投閒置散。其實在上年商台晚宴上,查小欣同陳志雲都可以扮到咁 friend,似乎拍劇都 OK喎。

就《爆足一周》翻生無期一事求證查小欣,她立即將個波拋番俾餘詠珊。

記︰《爆足一周》話會翻生,但由 1月到 3月,依然冇聲氣。

查︰呢樣嘢我暫時未有嘢可以 update。

記︰據聞你為某報寫專欄,有「至八會」中人出手要藝人杯葛你?

查︰我冇同「至八會」有任何拗撬。至於專欄嗰件事,我唔相信有人會咁做。

記︰之前收到話甄子丹同吳君如……

查︰嗰啲唔係我約。(未聽完已反駁)

記︰我知某報記者同編輯會幫手約。

查︰佢哋冇幫我約,我同藝人關係 OK。

至於嘟嘟,雖然唔認踢查小欣出「至八會」,但就明寸查小欣,同佢劃清界線:「『至八會』只不過係一班朋友嘅聚會,我唔可以代表『至八會』。(查小欣仲係唔係『至八會』成員,係咪你踢佢出會?)邊個係會員唔係我決定,佢應該已經唔係會員。我哋會員有流動性,邊個想見多啲,大家會有共識。(同查小欣幾耐冇見?)都有兩年!(佢被紅星拒訪問喎!)唔知佢喺出面做嘅嘢!」

記者問吳君如,如果查小欣搵佢做訪問,佢做唔做?吳君如避而不答:「佢都冇約過我!」至於甄子丹助手就話:「個訪問做咗啦,由始至終都係該集團嘅記者邀約同做訪問,唔關小欣姐事。」

對於《爆足一周》 3月能否復活,餘詠珊表示︰「未定,未傾。(嚟緊有冇啱佢嘅節目?)諗緊……諗緊!(李寶安因為查小欣對你詐曬型?)唔會、唔會。(查小欣 under show喎?)唔會,一定會搞得掂,我哋後面大把嘢做。(但係依家未諗到?)未。」

冇齣好戲

去年餘詠珊再次高姿態加入無綫,除了《爆足一周》外,負責的重頭節目都唔少,不過口碑統統麻麻。

《玩轉三周 1/2》

節目首周收視高開,但此後平均收視只有 22點,當中有一集更被網民發現抄襲日本諧星志村健原創的喜劇橋段。

港版

日版

《港姐選舉》

去年無綫首次搞全民直選港姐,不過由於死 server,搞到網民冇得選,原本民意第一的朱千雪變咗第三。

《走過烽火大地》

由餘詠珊愛將洪永城主持的《走過烽火大地》,雖然標榜直擊戰地邊境,但洪永城就被網民寸爆,指佢喺採訪車嘅時間,多過落地視察。

採訪、撰文:娛樂組

攝影:攝影組


.忽然1周 920 ENTERTAINMENT 得罪嘟姐冇運行 查小欣犯眾憎翻生無期
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-920-entertainment-1_8738.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...