搜尋此網誌

2012年10月6日星期六

[忽然1周]蝸居悲情城市 呂慧儀有餡兩個月

26/9孕味十足 <br><br>上周三( 26日),呂慧儀和老公黃文迪十指緊扣現身天水圍嘉湖山莊。懷孕兩個月的呂慧儀,雖然外穿恤衫背心遮肚,但腰部和臀部明顯比前圓潤。


娛聞樂

蝸居悲情城市 呂慧儀有餡兩個月

2012年10月05日

30歲的呂慧儀去年底下嫁港男黃文迪,由宅男女神變為人妻。做人老婆將近一年,呂下個任務當然是生仔,早前她露出三吋事業線出席活動時出曬口術,她說:「將來做人媽咪都可以影大肚相,仲性感呀!」

據知呂慧儀早前趁與老公泰國旅行時,順道積極造人,果然一擊即中,現時她已有餡兩個月。近日二人亦由屯門搬到天水圍的嘉湖山莊,於悲情城市組織家庭。

上周三( 9月 26日),本刊拍得呂慧儀拖實老公齊齊返新竇,記者發現呂慧儀條腰粗咗,孕味十足。

視結婚生仔為終生目標的呂慧儀( Koni),早前與老公黃文迪( Dickson),甜蜜到曼穀玩四日三夜。難得夾啱時間度假,二人於是開行 turbo,乘機努力造人。

放大圖片

黃文迪和呂慧儀兩公婆向來喜歡小朋友,二人去年婚禮上,就不時兩位花女。

放大圖片

呂慧儀和老公上周二( 9月 25日),帶埋兩位小朋友到迪士尼暢玩,感受為人父母的滋味。

曼穀造人成功

一名呂慧儀身邊密友說:「 Koni兩公婆好鍾意小朋友,我哋成日讚佢哋咁靚仔靚女,應該唔好嘥。上次成班姊妹約食 tea,點知 Koni話要做檢查嚟唔到。我哋問佢咩事,佢又話依家未講得,咁大家心照啦!」據知呂慧儀現時已懷孕兩個月,腹中塊肉的性別尚未知道,但今次始終是第一胎,所以她份外緊張。知情人士說:「佢同無綫講咗話嚟緊一年要少啲拍劇,咁無綫都好體諒佢,安排佢嚟緊主力做綜藝節目。」

呂慧儀婚後和老公於屯門某私人屋苑一個 500呎單位築愛巢,為了迎接小生命,近日二人就以八千多元,租住天水圍嘉湖山莊一個 708呎單位。上周三( 9月 26日)下午,戴住黑框眼鏡的呂慧儀就與老公手拖手,由附近商場步行返新竇。其間記者發現,呂動作緩慢,腰和下圍有向橫發展跡象,孕味十足。知情人士說:「 Koni同 Dickson都喺天水圍大,對呢度好有感情。所以 Koni唔會理咩悲情城市,一家人住得開心就得。」

放大圖片

秘返新居

之後二人慢慢行入新居大堂,看更亦識做開定大閘。記者發現黃文迪返新居時經常四圍望,而孕味濃的呂慧儀,連臀部都大埋。

放大圖片

28/9返娘家做節

呂慧儀老公揸老婆 09年以約 47萬買的本田七人車,載住老婆和她胞弟,到嶽父所住的屯門龍門居做節。

放大圖片

呎租破頂

據知呂慧儀近日以月租 8千 5租住一個 708呎高層單位,呎租 12元。天水圍唔就腳,樓價向來低迷,不過近日樓市熾熱,連樓齡 20年的嘉湖山莊都升埋一份。呂慧儀今次支付的呎租亦是破頂價。

放大圖片

送樓俾父母

呂慧儀 09年豪氣地以 200萬買入龍門居一個高層單位,俾父母居住,此物業由呂慧儀和父母聯名持有。

呂:搵多啲錢先

放大圖片

呂慧儀 06年參選港姐時身形甚弗,要腰有腰,跟現時有餡的她,的確差得很遠。

周一( 1日),記者致電呂慧儀,提到造人成功一事,她避忌說:「我哋去曼穀旅行啫。我啱啱先結婚,想過啲二人世界先呀!我唔係唔想生,不過有小朋友真係好大責任,要努力搵多啲錢先。(點解同無綫講唔拍劇?)我不嬲都少拍,嚟緊做大型綜藝節目呀!(搬咗去天水圍喎?)我哋有屋企人住呢邊,所以先成日過嚟啫!(擔唔擔心第時小朋友喺度成長?)唔會擔心囉!我同老公都喺呢度大,屋企人全部住曬呢頭,可以爭取時間見面,唔會考慮搬其他地方。」想當初她結婚都玩失驚無神,今次她否認懷孕,明顯是怕 BB小器!

靠外快搵食

06年港姐季軍呂慧儀,出道以來在無綫實質工作量不多,不過由於她身形高䠷,兼擁有 34D身材,所以不少客戶搵她出席 event曬身材,單是今年已為她賺近百萬。

劇集 酬勞

《東西宮略》 約 10萬

《女警愛作戰》 約 10萬

主持

《三個女人一個墟》 約 5萬

活動

截至今年 9月底,呂慧儀先後出席了 40個活動,包括上月為海洋公園萬聖節活動嚇鬼。 約 60萬

合共賺約 85萬

奀星變教練

呂慧儀老公黃文迪,今年 35歲,讀過警校的他,練得一身肌肉,畢業後索性做 model搵食。黃 08年參選港男,最後大熱倒灶,落選後與無綫簽了一年藝員合約。可惜合約期內,黃一直被投閒置散,試過被安排在遊戲節目《大咕窿》扮熊人(左圖)推嘉賓落水,連鏡都冇得出。黃對娛圈心灰意冷,決定改行做私人健身教練,每月穩袋兩萬。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...