搜尋此網誌

2012年10月6日星期六

應采兒減產造人

video


應采兒減產造人

爆乳丁丁 中秋過後趕造人

少有同場的謝霆鋒和陳小春前晚在中環出席化妝品活動,兩人都沒做訪問,小春一聽記者問及黎明離婚,更即時走人。小春老婆應采兒以粉紅大露背亮相,被老公鬧她哀悼日竟穿紅色,應采兒說:「放工趕過嚟,冇計,我會食番齋,老公又嫌我高,唔肯同我影合照。」應采兒謂近期會減少工作,問可是怕重蹈黎明覆轍?她說:「唔關事,之前計劃咗係咁,要造人生仔。」



阿嬌靠克群撐

同場以黑色造型出現的鍾欣桐(阿嬌)透露,稍後會出第一張個人國語碟,更自爆班底強勁。問她緋聞男友吳克群有否幫手?阿嬌直認:「有,佢會寫一首歌,但唔會合唱。」因為兩人默契十足?她說:「唔關事,其他班底仲勁。」

採訪:林嘉慈

攝影:陳慧安

上一則:祖兒、師兄拍拖行山 拜姻緣石

下一則:陳茵媺、楊思琦鬥剝



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...