搜尋此網誌

2012年10月6日星期六

[FACE]鄭中基扭籮黑妹

黑人婦女通常下圍有番咁上下,呢幕鄭中基喪扭巨籮冧老外,未睇電影都笑爆喎。


FBI

鄭中基扭籮黑妹

2012年10月03日

一向搞笑 嘅鄭中基, 喺新戲《男人如衣服》入面再次男扮索爆女裝,不過今次要扮黑人女人 Auntie Beyonce,除 咗要墊大個 pat外,由頭到腳都要噴上黑色顏料,每次化妝足足用 咗 3粒鐘先完成,連現場 嘅黑人女孩都爆笑問佢:「 Where do you come from?」

鄭中基戲入面飾演一名專門研究手機 app嘅博士,但因遲遲未能研發成功,所以惟有做臨時演員謀生計,所以造型多多。戲入面仲可以同新人吳千語去杭州西溪天堂,一邊吃西瓜一邊談情,不過鄭中基笑言同千語談情,分分鐘會有血光之災。佢話:「呢場戲講我差 啲錫到千語,但差唔多錫到時,佢就要打一個乞嗤,仲要成個頭撞落我塊面度,試戲 嗰陣,佢真係唔就力撞埋 嚟,差 啲流鼻血。」

放大圖片

單睇鄭中基 嘅「 S」身形已經爆笑,去到家長會仲俾老外錫手猛撩添呀!

放大圖片

墊胸墊 pat仲要坐定 3粒鐘化妝,真係少 啲耐性都唔得。

放大圖片

黑人女孩見到鄭中基黑到咁,竟然問佢邊度鄉下。

放大圖片

電影公司力捧新人吳千語,雖然佢同林峯傳緋聞,但戲入面就同鄭中基飾演一對。

放大圖片

導演穀德昭拉大隊去杭州拍攝,雖然個景好靚,但鄭中基同吳千語就俾蚊咬到周身紅。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...