搜尋此網誌

2012年10月6日星期六

[壹週刊]公開向父母道歉 趙式芝:「但我冇後悔!」

問 Sean和 Gigi點撻著?「嗰陣(七年前)我搵阿 Gi做 PR,接觸多咗,發覺佢係個好善良、好爽嘅女仔。」


探熱針

公開向父母道歉 趙式芝:「但我冇後悔!」

2012年10月04日

趙式芝高調宣布和波爾錶太子女楊如芯巴黎結婚,令趙世曾使出一招五億招婿還擊,姚煒指責她們「愛有罪」,眼見雙親陷於痛苦,趙式芝說:「對於公開我同 Sean嘅關係,我冇嘢後悔,但因為我倉促宣布令父母受傷害,我要向佢哋道歉。」

五億瘋狂

趙世曾決意棒打鴛鴦,上週一公開以五億招婿拗正阿女,引起國際傳媒如 BBC、 CNN、路透社、美聯社等爭相報導,姚煒嬲爆話:「成件事變成鬧劇,我唔想再講嘢。」對於父母的過激反應,趙式芝坦認是她處理不當,「宣布嗰刻係我有啲衝動,我對整件事要道歉,因為成件事太倉促,未得到父母嘅同意,令佢哋覺得突然、難受。」趙式芝坦言與 Sean的關係、性取向都光明正大,「傳媒對我哋嘅婚事、性取向有興趣,係來自兩位老人家多年嘅聲譽,我哋做嘅嘢令傳媒追訪佢哋造成滋擾,令佢哋受傷害,我要向佢哋道歉。」

Sean不想身邊人接受各國傳媒訪問,令事件變成國際的茶餘飯後話題,趙式芝卻另有看法,「傳媒覺得我會好嬲爹哋,我唔想佢哋誤會,其實呢件事我覺得幾 touch,呢 啲係佢愛我 嘅表達方法。」她在 BBC訪問中大讚 Sean,「我係因工作認識 Sean,跟住我 哋互相了解,之後就係咁啦! Sean係個好重視家庭 嘅人,所以佢好想我 哋去教堂,戴上戒指。」

放大圖片

婚禮在巴黎的 Eglise Catholique Gallicane舉行,由神父為她們祝福。

放大圖片

她們在巴黎鐵塔前影了一輯「結婚相」。

放大圖片

上週四晚 Gigi接受美聯社訪問,同日她已做了路透社和 BBC的採訪。

放大圖片

各地傳媒都訪問或轉載趙世曾五億為同性戀女兒招親的新聞。

驚被綁架

趙式芝雖已表白心跡,趙世曾亦話:「一定要係中國人。」但五億招親經傳媒廣泛報導後,每日有上千個來自世界各地的「應徵者」,透過電話、電郵、 Facebook等接觸女主角,累積至今已有近三萬追求者,令趙式芝不勝其煩,「秘書話有好多黐線人打 嚟,搞到佢 哋好煩,我根本做唔到 嘢。」 Sean接住話:「佢近日收埋好多核突示愛 email,外面又有咁多癲人,佢都驚俾人綁架,我已經幫 Gigi搵緊保鏢。」不過趙世曾反而無有怕,「香港有五億嘅人大把,冇呢個擔憂。」

放大圖片

姚煒曾因 Gigi性取向避走上海兩年,後因信主與女兒修補關係。

放大圖片

二人留在巴黎度蜜月,開心到爆!

放大圖片

趙世曾玩世不恭,但趙式芝(右)說他是好父親,亦接受他每一個女朋友。

放大圖片

上週六下午她們去了深水埗做義工,派餐給無家者過中秋。

Sean除了擔心趙式芝的人身安全,最不滿是有傳她利用 Gigi替波爾錶宣傳,「我知阿 Gi媽咪好嬲,之後佢 whatsapp我,話我利用 Gi幫波爾錶做宣傳,我知出面 啲人都係咁睇,我覆番阿 Gi媽咪話我 哋每年用幾千萬做宣傳,唔需要咁做。」 Sean更激氣是有傳媒盜用她的 Facebook相,「當 啲(結婚)相登出 嚟,我個人癲曬,個個都以為我周圍發相俾人,我已經出 咗律師信追究。」事發後,姚煒只肯透過 whatsapp與女兒通話,至上週六才肯相約午飯和好。

上月趙式芝與 Sean代理的 A.D.M.J.手袋,位於崇光和美麗華商場的門巿都已結業,有指 Gigi要賣掉銅鑼灣四百多呎物業填數,她聞言笑說:「 Funny!」 Sean代為解釋:「阿 Gi層樓四年前已經賣 咗,因為當時佢同我一齊住;我 哋唔做 A.D.M.J.係冇時間,加上 Sogo要收番個位,美麗華個場又太靜,我 哋寧願蝕幾十萬訂唔做。」

面對是是非非,趙式芝語重心長的說:「我係過來人,見過上一輩因傳媒挑撥離間,講咗啲有刺嘅說話造成家庭破裂;我唔想我父母受傷害,因為我哋都好愛大家。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...