搜尋此網誌

2012年10月6日星期六

[FACE]橋唔怕舊  TVB抄志雲橋當新料

除 黃秋生、梁朝偉同劉華等巨星已接受訪問,芷珊話仲約緊甄子丹及任達華,希望趕及在節目播完前做到訪問。


真面目

橋唔怕舊  TVB抄志雲橋當新料

2012年10月03日

自從「殼王」陳國強愛將餘詠珊空降 TVB,成為非戲劇製作總監後,經常被網友恥笑抄得就抄的無綫,短短半年即連推三大騷,包括《翡翠歌星紅白鬥》、《玩轉三周 1/2》及港姐普選,可惜錯漏百出,鑊鑊爆。

新搞作鋪鋪輸,惟有食老本。將於下週一( 8日)播出、由做開娛樂新聞「撲咪妹」的黎芷珊,擔正主持訪談節目《最佳男主角》,邀請到梁朝偉、劉德華等巨星做嘉賓,由於卡士超強,無綫專登安排每星期播足 5集,為台慶造勢。不過據知該節目原來由已離職的陳志雲原創,並非餘詠珊所度。邊個先係橋王,好明顯啦!

今年 2月離職無綫、轉去商台做 CEO的陳志雲,最擅長搞噱頭造 noise,由當年《向世界出發》、《志雲飯局》,到後期的《盛女愛作戰》,都係出自陳總手筆。

放大圖片

‘ 12新版

黎芷珊同劉華私底下非常老友,多次為對方的訪問環節做嘉賓,今次更會為《最佳男主角》打頭陣。

放大圖片

‘ 10舊版

劉華曾上芷珊的娛樂新聞台節目《 Star Talk》,當時劉華大方喺節目講瞞婚事件。

志雲推薦

橋唔怕舊,原本陳總離開 TVB前,曾計劃另一個類似《志雲飯局》的訪談節目,但唔再由自己做主持,反而派李浩林同黎芷珊分頭出擊。「 Stephen覺得 Derek同芷珊喺訪問呢方面都好有經驗,於是叫佢兩個各自搵 啲相熟 嘅星做專訪, Derek負責女星、芷珊就搵男星,但最後得芷珊約到,預備開拍嗰陣,志雲就冇撈喇!」知情人士透露。

節目拍唔成冇問題,弊在無綫突然將已同無綫脫離關係的陳總舊橋重新上市,變成即將出街的《最佳男主角》。

放大圖片

黎芷珊(左一)曾訪問過陳總,據知陳總非常欣賞黎的工作表現。《忽然 1周》圖片

放大圖片

女主角撻 Q

精通兩文三語的李浩林,有豐富訪問經驗,可惜約唔到女星做節目嘉賓,搞到只得《最佳男主角》出街。圖片

放大圖片

與陳慧嫻、陳樂敏同期出道,以「少女雜誌」名義出過碟嘅黎芷珊,同主持《 430穿梭機》出身的周星馳識於微時。

放大圖片

芷珊曾與鄭伊健拍拖,兩人再見亦是朋友,今次芷珊搞新節目,伊健都一口應承做嘉賓。

唔怕比較

心血結晶被指抄橋,黎芷珊週一接受電話訪問時,強調節目由自己原創。「我本身想做 talk騷好耐,加上喺呢行做 咗咁多年,同唔少 artist熟,唔想 嘥 咗 啲人脈關係,咪膽粗粗向樂小姐提議囉!(節目係陳志雲構思?)其實個節目係上年 10月 plan,當時陳生都知道呢個計劃,仲好支持添!( 啲訪問係以前做落?)因為劉德華個訪問喺 4月已經做 咗,其他嗰 啲就係呢幾個月做,冇辦法,個個都好難度期,基本上佢哋一話得閒,我就仆出去做!(怕唔怕觀眾將你同陳總比較?)唔怕,完全兩回事,個個主持都有自己風格,冇得比較!」

變臉大師

由殼王親自欽點入 TVB頂替何麗全的餘詠珊,早年已同陳志雲拍住上, 08年講窮人生活的記錄片《一百萬人的故事》在台慶獲獎,餘更在台上公開多謝陳總。但據知自從陳總因被廉署調查而停職後,餘便唔再埋陳總堆,「嗰陣《盛女愛作戰》好 hit,餘詠珊落曬 order叫人唔好再提條橋係陳志雲度出 嚟,擺明唔想人覺得陳生叻過佢!」

放大圖片

餘詠珊(右)一度離開 TVB,轉到台灣壹電視做開荒牛,其間陳志雲(左)多次力邀餘回巢,最終餘在今年 1月回 TVB。

放大圖片

五個盛女由陳志雲一手捧出嚟,餘詠珊唔想提,陳總就安排佢哋去商台做訪問,照顧到足!

除 黃秋生、梁朝偉同劉華等巨星已接受訪問,芷珊話仲約緊甄子丹及任達華,希望趕及在節目播完前做到訪問。

同行隔岸觀火

陳貝兒

放大圖片

《蘋果日報》圖片

我當年都做過一個叫《傑出電影人系列》 嘅節目,但都好想睇芷珊個節目,話曬佢咁有資歷,又係我前輩,同埋覺得佢好犀利,可以約到咁多巨星做訪問!

區永權

我以前喺有線都做過類似 嘅訪問節目,但就冇芷珊呢個咁 specific講電影男主角,我覺得有 啲 artist未必鍾意講番以前 嘅事,反而我 嚟緊有個親子節目,搵 咗君如、李嘉欣同 Eason等等做嘉賓,佢哋講湊仔經會冇咁大壓力!

All-Star陣容率先睇

逢星期一至五晚上十點半播出的《最佳男主角》,請到香港多位一線電影巨星做嘉賓,連甚少做訪問嘅梁朝偉都請到,全部由芷珊親自「碌咭」,卡士強過當年《志雲飯局》!

放大圖片

劉德華

放大圖片

任賢齊

放大圖片

鄭伊健

放大圖片

謝霆鋒

放大圖片

劉青雲

放大圖片

張家輝

放大圖片

吳鎮宇

放大圖片

古天樂

放大圖片

郭富城

放大圖片

梁家輝

放大圖片

黃秋生

放大圖片

曾志偉

放大圖片

梁朝偉



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...