搜尋此網誌

2012年10月27日星期六

[東周刊][娛樂追擊]錢嘉樂 無福消受27/10/12




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>錢嘉樂 無福消受

錢嘉樂雖然唔算靚仔,但係就愈老愈掂愈受歡迎,近年又做武指又主持節目,人氣急升,TVB剛播完嗰套劇《巴不得媽媽》更加係擔正做男主角,備受極多女性觀眾嘅歡迎,一出街好多女fans追住同佢合照。

不過,已經通街知嘉樂喺十一月就會同湯盈盈結婚,佢就算幾好桃花都無福消受。日前,佢出席記者會,TVB娛樂新聞台嘅女記者李漫芬搵佢做訪問。佢兩個唔知傾咗乜,問完女方冧到爆,一臉陶醉攬住佢。可惜嘉樂好驚畀人講,個樣勁驚青,表現得好抗拒囉!

TVB娛樂新聞台女記者李漫芬,其後更攬住錢嘉樂挨落佢膊頭,可惜男方就嚟結婚,似乎好避忌。

近年成為娛樂圈紅人嘅錢嘉樂,早前接受TVB娛樂新聞台訪問時,女記者李漫芬畀佢o氹到鬼咁冧。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...