搜尋此網誌

2013年1月16日星期三

[FACE]攬埋一嚿 同居林宅 超盈離家出走激四太

12/1 <br><br>上週六( 12日),林愛兒刻意戴上帽和眼鏡,跟何超盈孖住行街,兩人全程笑笑口好鬼 sweet。


封面

攬埋一嚿 同居林宅 超盈離家出走激四太

2013年01月16日

梁振英發表施政報告前,親建制宗教團體動員造勢,反對性傾向歧視條例立法諮詢,娛樂圈亦出一分力反抗,黃耀明、何韻詩和趙式芝聲援支持立法,誓要孿直共融反歧視。

娛圈同性關係逐漸浮面,連名人二代亦開始唔避忌。上年 10月,本刊踢爆賭王四房長女何超盈搭上林建嶽三女林愛兒,兩豪門千金發展極速。據知四太曾出力阻止,母女為此爭拗,近日超盈更已進駐林家位於九龍塘的大宅。本刊追蹤數天,發現超盈與愛兒已不避嫌在街上擁抱,超盈更儼如女主人,於林家過夜自出自入。


去年 6月,何超盈宣布與拍拖 4年的男友 Greg分手,甩拖即到美國及加拿大進修;但超盈一向戀愛大過天,單身 3個月,竟跟林建嶽三女林愛兒愈玩愈埋,既在 Instagram傳情,又多次被拍得孖公仔去玩。

放大圖片

主動搭

愛兒除帽後,超盈即刻主動搭住愛兒膊頭。

放大圖片

步出林宅

下午 5點幾,林愛兒先步出九龍塘大宅,超盈再跟住上的士,的士直駛尖沙咀棉登徑開餐。

放大圖片

街頭連體

入到小巷,林愛兒才放下戒心除帽,並跟超盈攬頭攬腰。

放大圖片

入到拉麵鋪,超盈即刻點拉麵醫肚,二人一路食一路傾,好啱 key。

放大圖片

四太好錫超盈,但自從同林愛兒傳緋聞之後,四太提親呢單緋聞都發火。月初,她到君悅出席壽宴,被問到超盈同性緋聞時,又大發雷霆:「呢啲八卦嘢唔好問我!」網上圖片

冇心機讀書

放大圖片

超盈和在英國讀設計的前度 Greg拍拖 4年,不時孖住出席公開場合,更曾經揚言男友是結婚人選,分手時四太曾出手箍煲,可惜冇得掹。

原本於美國 UCLA(加州大學洛杉磯分校)讀書的超盈,更不時請假回港探愛兒,激到四太生蝦咁跳。知情人士說︰「佢兩個係心兒(林建嶽細女)撮合 嘅,估唔到發展得咁快,身邊朋友都跌曬眼鏡,以為佢哋玩玩嚇,但超盈𠵱家連書都冇以前咁有心機讀,四太今次堅嬲!」

據知,已經 22歲的超盈為保這段關係,不理家人的反對,與林愛兒夜蒲回家後,經常跟四太嘈交。「之前超盈同 Greg拍拖,四太好放心,但同 咗林愛兒一齊之後,超盈就愈蒲愈勁,有次四太 喺屋企仲喝走 咗超盈,其實咁咪仲加速佢哋發展,搞到𠵱家超盈直情搬埋入愛兒屋企住。」四太極力反對,反而一早接受了女兒取向的謝玲玲,就沒有投訴,據聞仲好疼錫超盈。「林愛兒好鍾意招呼朋友返屋企玩,但自從同 咗超盈之後,出親去玩都會孖住。謝玲玲好錫超盈,仲會煲湯畀佢飲添!」

小巷攬住行

本刊由上週三( 9日)開始追蹤何超盈,發現她一連 5日都在林愛兒位於九龍塘的大宅過夜,其中只有一日,曾經返到四太於淺水灣道大宅逗留數小時,再返回九龍塘林宅。由於愛兒已於中大修畢法學博士課程,現於律師樓工作,所以逢星期一至五的上班時間,都不能陪超盈。

上週六( 12日),何超盈和林愛兒於下午 4時在林宅步出,坐的士直駛到尖沙咀棉登徑長龍拉麵店豚王,兩人入到小巷,見沒有太多途人,即時相擁而行,林愛兒更攬實超盈的腰間,關係盡在不言中。

放大圖片

林宅出車

下午 4時多,由於愛兒返工,超盈單拖坐自己的 7人車,由九龍塘林宅去跑馬地一間銀行 㩒錢。

放大圖片

林宅過夜

㩒完錢,超盈返回四太位於淺水灣道大宅,逗留 3小時到天黑,超盈再命司機載她返回九龍塘林宅休息。

放大圖片

何宅短留

放大圖片

13/1首度開腔

週日超盈撇甩愛兒同友人去中環連卡佛,她一聽到「出櫃」,便大叫︰「 Oh My God!」而獲得滋潤的超盈亦明顯比早排甩拖時省鏡。

宣示主權

放大圖片

早前林愛兒 26歲生日,超盈(右)穿著寫上 Oiyi is mine,高調地宣示兩人的關係。網上圖片

放大圖片

前排林愛兒上載與超盈的親密合照到 Instagram,並留言「 love of my life」,令兩人的關係白熱化。但上載 1小時後,林愛兒又把照片刪除。

12/1 <br><br>上週六( 12日),林愛兒刻意戴上帽和眼鏡,跟何超盈孖住行街,兩人全程笑笑口好鬼 sweet。

超盈: Oh My God

放大圖片

林建嶽和謝玲玲所生的女兒,大女恬兒和心兒都是 Ball場新貴,反而中性打扮的愛兒作風低調,現於律師樓工作。據知嶽少比較重視一對兒子。

翌日,超盈撇下林愛兒,與一位女友人到中環四季酒店,見到鏡頭,聽到林愛兒的名字,更急步入到酒店大堂。記者問她是否與林愛兒同居,她都冇回應;一小時後,好友陳柏熹( MOISELLE太子爺)現身護駕,一行三人去到連卡佛,超盈才開腔回應。超盈解釋這幾天是陪伴美國回港的林心兒(林愛兒胞妹),但連日來,記者都沒有發現超盈跟林心兒外出。

F︰《 FACE》 盈︰何超盈

F︰係咪準備和林愛兒宣布出櫃?

盈︰(𤷪𤺧但不失禮貌) Oh My God!我唔係呀……救我呀!

F︰見到你哋好親暱喎!

盈︰夠喇,之前都唔想講!唔係呀,佢阿妹 喺美國返 咗 嚟,我同心心(林心兒)係 best friend,同佢一家人亦都好熟。

F︰你呢幾日都 喺林愛兒屋企過夜?

盈︰因為心心星期一走喇,唔信你可以去 check嚇。

F︰媽咪係唔係介意你出櫃?

盈︰我唔想再上雜誌喇,求嚇你啦。

F︰林愛兒父母知道嗎?

盈︰我已答 咗你唔係就唔係,問我 10次都話唔係。

本刊亦曾致電四太梁安琪及林建嶽前妻謝玲玲,詢問超盈及愛兒是否已住埋,但至截稿前謝玲玲仍未回覆。至於四太就一派管唔到的語氣:「我唔知呀,你自己問番佢(超盈)啦!」隨即掛線。

攣直都撐同志

週日,趙世曾女兒趙式芝跟已信教的母親姚煒站台,在反同大會中支持母親。本週一,本刊致電趙式芝,問她對超盈和林愛兒一起的睇法,她直言︰「任何人出櫃都支持。」提到四太反對戀情時,她說︰「其實佢哋都係成年人,都有成年人的決定,但要對決定 咗 嘅 嘢負責任。」

放大圖片

任何人出櫃都支持 真實對白

《蘋果日報》圖片

放大圖片

本週一,何韻詩貼咗黎明呢張相到微博,仲話:「剛剛收到這張照片,我激動了!天王也相信大愛和平等, Leon,小菇跪謝你!」

賭王 11千金

4♥同性

一向多情的賭王何鴻燊,擁有四位太太,四房家室雖然兒孫滿堂,共 17個仔女,但何家 11名千金當中,包括何超盈在內竟有 4名跟同性關係密切。

放大圖片

長女:何超英(已離婚),有一女,近年行為怪異。

放大圖片

次女:何超賢(已婚),有一子及一女。

放大圖片

三女:何超雄(未婚),一直作中性打扮,曾傳她與新疆女子古麗同居。

放大圖片

四女:何超瓊跟許晉亨離婚後,近年與俞琤出雙入對,最近傳出 2人在淺水灣買新房。圖片

放大圖片

五女:何超鳳(已婚),有 2女。

放大圖片

六女:何超蕸(未婚)喜與明星交朋友,尤其女明星,好似楊千嬅等,甚少傳她有男友。

放大圖片

七女:何超儀(嫁陳子聰)

放大圖片

八女:何超雲(好事近)

放大圖片

九女:何超盈(曾有一同性密友 Jessie,之後同讀設計的 Greg拍拖,分手後跟林愛兒關係密切)

放大圖片

十女:何超蓮(單身,曾有男友)

放大圖片

十一女:何超欣( 13歲,未有男友)

四太𥄫實猷亨

賭王與四太長子、現年 19歲的何猷亨原本於英國 King's College修讀工商管理,但最近有傳猷亨已沒有在該校上課;今年除夕,猷亨和一班富二代分別夜蒲倒數,猷亨被目擊在夜店與人發生爭執,猷亨一度被箍頸,據知四太下令要𥄫實猷亨,唔准佢再亂 嚟!

放大圖片

猷亨性格較外向,今年除夕便有報道指他在夜店與人發生爭執,其間更互相推撞。《蘋果日報》圖片

放大圖片

屬於倫敦大學的 King’s College是倫敦十大學府,對學生的學歷要求相當高。不少富二代,如霍啟山亦是這大學的畢業生。



.[FACE]攬埋一嚿 同居林宅 超盈離家出走激四太
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-face.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...