搜尋此網誌

2013年1月16日星期三

[FACE]變聲電台 大班變顧問:好痛心

唔會再有我影子存在!真實對白 <br><br>去年 10月 10日,正式啟播只得 20日的 DBC被迫結束,稱被政治打壓的鄭經翰關燈離開 DBC時死撐:「好似一種解脫咁。」但事隔幾個月依然覺得好痛心。《蘋果日報》圖片


真面目

變聲電台 大班變顧問:好痛心

2013年01月16日

由大班鄭經翰創立的 DBC數碼電台,經過一輪股東角力之後,終於可以在本月 28日復播,之前大班日日插政府,新台長麥潤壽講明新節目唔一定會鬧政府,論政節目更要減至每日得 3小時,呢支政府眼中釘終於拔得走。

而前台長鄭經翰賣股後變顧問冇得開咪,週一( 14日)回應本刊時仍未甘心:「直頭好痛心啦! DBC唔會再有我 嘅影子存在!」親生仔變曬樣,心痛可以理解!

DBC曾被大班質疑受股東黃楚標(左)政治打壓而倒閉,新任台長麥潤壽(右)則說復播冇政治壓力:「完全冇,應該做持平 嘅節目,畀市民發聲。」

放大圖片

論政唔一定要鬧!真實對白

DBC主力娛樂

DBC復播,據知有八成主持會歸位,除咗原班人馬以娛樂主導外,新加的吳綺莉只會講女性話題,新 DBC想有火都幾難。

放大圖片

盧覓雪

主持咩節目我都未知,總之酬勞少過以前我係唔會做,𠵱家傾得七七八八喇。

放大圖片

莊思敏

我會拍番思浩做《大家真風騷》,節目形式唔會點變,應該好似以前咁受歡迎 嘅!

放大圖片

梁思浩同陳彥行亦已鐵定回歸,而江美儀早前稱在 DBC兩月收入有成 6位數,能夠回巢賺錢好開心。

數碼電台( DBC)因黃楚標以 1.6億回購股份得以復播,不過一手創辦 DBC的鄭大班則冇得開咪,只能以顧問身份協助復播,他亦已另辦 D100網上電台,拉走一班敢言鬧政府的拍檔如林旭華、鄭家富等另起爐灶,義播 90日後,正式再「開台」。

「唔一定要鬧!」

放大圖片

早前 DBC爭拗事件,大批市民在政總門外集會撐數碼廣播復播,鄭經翰等更即場開咪做廣播。

聽眾關心 DBC會否繼續鬧政府,新台長麥潤壽回應:「唔一定要大班咁,論政唔一定係鬧,要平衡!以前大班一至六做足梗係冇問題,復台後只會下晝五至八點維持論政節目。」而主持人則有待公布,似乎「自我河蟹」難免。

眼見 DBC收口,一手湊大的鄭經翰週一( 14日)回應時話預 咗:「所有論政節目都唔存在喇,變 咗娛樂性質 嘅電台,唔只失望,直頭好痛心啦!我諗 DBC係『去大班化』,唔會再有我 嘅影子存在!用 咗 4年心血,任何 嘢都補償唔到。」

唔會再有我影子存在!真實對白 <br><br>去年 10月 10日,正式啟播只得 20日的 DBC被迫結束,稱被政治打壓的鄭經翰關燈離開 DBC時死撐:「好似一種解脫咁。」但事隔幾個月依然覺得好痛心。《蘋果日報》圖片

D100轉陣開火

鄭大班上月轉陣「 D100義播雲天九十日」行動,藉此打開網台市場,邀請多名舊 DBC主持梁繼璋、李麗蕊、陳海琪等主持吃喝玩樂節目,梁繼璋亦交心話:「唔會轉番去 DBC喇!」林旭華、鄭家富、吳志森和大班則繼續《風波裏的茶杯》和《十級自由 Phone》,用聲音監察政府。

放大圖片

梁繼璋

就算有好大嚿錢都唔走啦,唔想轉嚟轉去!真實對白

放大圖片

李麗蕊



.[FACE]變聲電台 大班變顧問:好痛心
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-face_6826.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...