搜尋此網誌

2012年10月26日星期五

苟芸慧、香香攬住喊

video


苟芸慧、香香攬住喊

女神攬住喊 香香都係處?!

高登兩大女神苟芸慧和岑麗香前晚到將軍澳錄影無綫節目《萬千升呢福祿壽》,節目安排兩人為自己平反。當苟芸慧重提早前被指跟謝天華車震時當場落淚,她對雙親說:「我冇學壞仲係好女兒,好想你哋同我一齊住。」在旁的香香眼濕濕安慰她:「佢係我第一個朋友,大家一齊住,佢點忙返到嚟都開解我,唔係我會黐線。」接著兩個相擁而哭。



【今日我至愁】陰功豬囉!苟芸慧(左)前晚重提被指車震時當場愁爆落淚,香香見到都喊住流鼻水,真係我見猶憐!

宣佈封胸

有指王君馨、鍾嘉欣、李亞男和香香是無綫四大處女,香香說:「私人問題唔答,只有我同主先知。」男友有否問過?香香說:「係有人問過,但就算係男友都唔答。」苟芸慧則謂有不少是非,經檢討後決定封胸。同場還有徐子珊、陳法拉和李亞男,子珊在《雷霆掃毒》中輪姦戲昨晚播出,她說:「大家成日提住搞到我好尷尬。」採訪、攝影:黃曉妍



法拉(左)和徐子珊同場曬美腿。

上一則:非禮罪成 求免剪髮 龍心判監21日

下一則:傑仔犀牛下體鬥軟硬 林海峰甩曬轆



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...