搜尋此網誌

2012年10月26日星期五

[忽然1周]霆鋒 自爆 生瘤 栢芝 寸爆:「你啲咁嘅衰人,無咁易死嘅!」

我生瘤好似生瘡啫!(設計對白) <br><br>霆鋒戴住帽出閘,遮住傷口。面對十幾個記者,佢有問必答,心情靚絕,似乎完全唔擔心佢間製作公司牽涉《低俗喜劇》盜版流出嘅官非喎。


媽咪姐

霆鋒自爆生瘤 栢芝寸爆:「你啲咁嘅衰人,無咁易死嘅!」

2012年10月26日

早幾日睇《最佳男主角》謝霆鋒嗰幾集,媽咪姐都睇到眼濕濕,原來霆鋒除咗係一個有人情味嘅老闆之外,仲係一個好爸爸。佢話雖然同栢芝離咗婚,但為咗兩個仔,都會安排「齊人家庭樂」,的確用心良苦。點知,周二( 23日)播出訪問最後一集仲激!佢同主持黎芷珊講咗個「小秘密」,話 3年前拍《十月圍城》嗰時,經理人霍汶希( Mani)發現佢頭上有黑痣,但佢無理。直至最近拍戲要扮消防員,須要剷青, Mani見粒痣變大咗好多,提佢去睇醫生,先發現係黑色素瘤,皮膚癌呀!但霆鋒話即時割咗,應該無事嘞。

嘩嘩嘩!咁大件事!周三( 24日)媽咪姐知霆鋒喺北京做完嘢返香港,梗係即時去機場搵佢問真啲啦。呢位兩子之父好淡定呀,笑住話:「其實我都唔知講完會咁大件事!總之依家無事,報告出咗,個瘤唔係惡性嘅,大家唔使擔心。」

不過你喺節目講到拉姑陪入院割瘤,又縫咗 5針,咁前妻栢芝知唔知呢?「有講俾佢知,佢仲話:『你啲咁嘅衰人,無咁易死嘅!』」咦,栢芝呢句真係可圈可點喎!不過媽咪姐覺得佢咁愛霆鋒,仔都幫佢生兩個,咁講應該係另類安慰,我哋啲外人唔明㗎嘞。

放大圖片

謝賢同霆鋒齊齊返香港,一出機場就點番枝雪茄,仲騎騎笑話:「我都係今日睇報紙先知佢(霆鋒)生瘤咋!」

放大圖片

霆鋒喺《最佳男主角》自爆左邊頭患皮膚癌,嚇窒主持黎芷珊。

講時講,栢芝除咗係另類前妻,仲係非一般阿媽,早前媽咪姐喺機場見到佢帶住細仔 Quintus遊完埠,啱啱返到港。一身紅色上衣襯彩色長裙,咁搶眼,好難認佢唔到!見 Quintus好似樹熊咁攬住阿媽,就知兩母子感情好好,不過人仔細細就成日飛,好似有啲辛苦囉。媽咪姐仲八到栢芝周不時會帶兩個仔到曼穀嘅佛寺為佛牌加持,唔知今次佢哋係咪又去完泰國呢?

放大圖片

Quintus

陪玩兩歲幾嘅 Quintus白白淨淨,攬實媽咪之餘,仲攬埋個公仔,勁可愛!

放大圖片

栢芝同阿仔都著到七彩蝦條咁款,離好遠都見到佢哋兩母子。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...