搜尋此網誌

2012年10月26日星期五

[忽然1周 ]劉松仁 大狀愛上主

教堂聽道 <br><br>松哥話過上天對佢好包容,佢好感恩!呢日佢就好專心聽神父講道理,跟住唱聖詩,全程無瞌眼瞓㗎。


媽咪姐

劉松仁 大狀愛上主

2012年10月26日

台慶重頭劇《名媛望族》終於出場,媽咪姐呢啲資深電視劇監察員當然又要出動啦!金睛火眼 𥄫住個電視幾晚,無得傾,成套劇嘅亮點一定係 63歲嘅松哥劉松仁。

Wow,佢同三太江美儀嗰幕調情戲,真係熱辣辣,兩個攬攬錫錫去到盡!都話薑係老嘅辣,後生仔好似吳卓羲呢啲,就一定做唔出呢種情趣同韻味嘞。仲有呀,飾演香港首位華人大狀嘅松哥,今次大曬英文,同阿仔馬國明傾傾嚇,都會忽然彈句「 That's enough!」出嚟,真係估唔到喎。而且,媽咪姐聽落,覺得佢講英文,流暢過喺加拿大 UBC畢業嘅馬明!嗱,媽咪姐無乜嘢叻,但求知慾就一向 keep住咁旺盛嘅!即刻上網 check,原來劉松仁係港島名校聖約瑟書院畢業㗎。喺佢嗰個年代,絕對係非常勁,啲英文程度分分鐘仲犀利過依家一街都係嘅大學生㗎。

講開又講埋,可能因為自細讀教會學校關係,劉松仁原來係虔誠天主教徒,仲長期參與教會工作。早前,媽咪姐就撞到佢特登揸車去九龍塘聖德肋撒天主堂望彌撒,好有心!最近,佢接受訪問時話:「中途離開過(教會),迷失過,依家想做多啲。」都好嘅,天父係導人向善,但記住都要繼續做多啲好戲俾我哋睇呀!

放大圖片

主在我心, that’ s enough!(設計對白)

放大圖片

夜晚 6點,劉松仁單拖入教堂,一邊行一邊篤電話,日理萬機呀。

放大圖片

認真唱詩

放大圖片

夜晚 7點,松哥聽完聖經就去攞車返歸。佢戴曬眼鏡著得 casual,沿途都無乜人認出佢。

放大圖片

聖德肋撒天主堂位於太子道西,唔係明星教會,啱曬愛低調嘅松哥。

放大圖片

劉松仁好緊張《名媛望族》呢套劇,周日( 21日)出席宣傳時,好鬼落力!連呢期最 hit嘅〈江南 Style〉馬舞都跳埋, 63歲嘞,算係咁。

《名媛》登場 讚多過彈

英語大檢討

有香港網民話套劇有咁多英文對白,有啲突兀,有人仲插番書仔馬明啲英文口音「不堪入耳」。不過就有唔少人喺微博撐松哥,而見慣風浪嘅佢,就大方話會「接受意見」。

微博 show quali

松哥不時喺微博貼出英語警句,仲加埋自我見解,非一般藝人呀。

「鹹濕」有理

劇集開首,松哥已經同最風騷嘅三太江美儀打曬茄輪,非常重口味!網友忍唔住留言話佢「好鹹濕」,好演技!而松哥亦喺微博讚江美儀做得好,但亦不忘冧埋大婆韓馬利,真係識做。

靚相女

近年熱愛攝影嘅劉松仁,不時喺微博貼上花草靚相,送俾《名媛》眾女主角,人人有份。喺劇中做慣齊人嘅佢,入戲喎!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...