搜尋此網誌

2012年10月22日星期一

馬國明、吳卓羲搶嗒朱晨麗

馬國明、吳卓羲搶嗒朱晨麗




劇中吳卓羲(左)同馬國明(右)一齊爭朱晨麗,兩男一女得個嬲字。

劉松仁、馬國明、吳卓羲(Ron)、馬賽及朱晨麗等一班無線台慶劇《名媛望族》演員,噚日著住婚紗禮服幫套劇宣傳。渠哋喺台上玩愛的宣言,要向劇中慨愛人講「我愛你」、「照顧你一生一世」等結婚誓詞。劇中搞三角戀慨馬明、Ron同朱晨麗一齊進場,馬明好心急咁同朱晨麗講:「好急,趕住洞房。」仲向情敵Ron話:「我要渠(朱晨麗)個身,你要佢個心。」搞到朱晨麗好鬼尷尬,唔知會唔會又有緋聞傳出?

馬國明、吳卓羲搶嗒朱晨麗賈曉晨同樊少皇感情穩定,出席活動時滿臉春風。

沉卓盈贊新歡好

玩遊戲時,馬明同周志文要蒙眼摸女演員慨手,估嚇邊個系自己劇中老婆,周志文全程怕醜只敢摸一摸女演員慨手,結果估唔中劇中太太馬賽,相反馬明唔客氣,捉到女演員慨手好實,連中途加插Ron只手都摸好耐,渠又笑住話:「邊有女人只手咁粗糙?」

同場慨沉卓盈最近被影到同有米新歡Ray Mak夜蒲,沉卓盈提到拍拖即甜笑話:「好驚影到唔靚,因為我當晚踎地兩次綁鞋帶。」

問沉卓盈有冇諗幾時結婚?佢話:「啱啱開始拍拖,渠對我好好,再留意嚇先,我仲系以工作為先。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...