搜尋此網誌

2013年1月10日星期四

[壹週刊]飯盒打孖上 張玉珊搶救無效 欣宜自暴自肥 40磅

鍾意食又唔願減肥的欣宜,腰圍已經去到 40吋,在鬧市步走,全無星味,無人認得佢。


娛頭

飯盒打孖上 張玉珊搶救無效 欣宜自暴自肥 40磅

2013年01月10日

曾經係「肥人偶像」的鄭欣宜,親身示範由二百三十磅大肥妹,變成一百三十磅標準身材。長達九年的減肥歷程,欣宜自信心日漸爆棚,除 hea住做機,飲食亦唔節制,早前拍攝曾志偉執導的賀歲片《 2013我愛香港恭喜發財》,在片場試過一餐吃兩個飯盒,又跟大隊食消夜,短短開工十日脂肪嚴重失控,體重回彈到一百七十磅,腰圍脹到四十吋;原本跟修身堂去年拍攝的泳衣廣告,合約被迫爛尾,經理人陳淑芬亦忍唔住開口鬧欣宜唔生性。

自認苗條

早前出席新城頒獎禮的欣宜,一條雪紡短裙加窄身短褸仔,粗腰象腿想遮都遮唔住,嚟緊還有兩個樂壇頒獎禮要出席,令幫她搵衫的形象師十分頭痛。

「其實要幫欣宜搵衫唔容易,佢本身好鍾意著雪紡裙,覺得有公主 feel,但係佢家陣咁嘅身形,只可以做肥公主,盞俾人笑!」知情人說。

減肥成功初期,欣宜一直渴望可以變成銀幕索女,可惜心願至今未達成,早前與黃宗澤拍無綫劇《隔離七日情》,雖然角色重戲,卻要扮男仔頭記者,加上近期體形回彈,即使在電影演出,亦只能扮後生版肥姐的搞笑角色。

「以前知道有大騷演出,欣宜會好積極減肥,等自己瘦啲上台靚啲,但依家佢無咗呢股動力,最弊嘅係佢經常同人講話自己根本唔算肥,喺加拿大,佢呢類身材叫苗條。」欣宜身邊人說。

放大圖片

最瘦 27’’腰

放大圖片

中學畢業時變身索女,與穿踢死兔的媽咪,出席畢業 Ball。

放大圖片

鍾意食又唔願減肥的欣宜,腰圍已經去到 40吋,在鬧市步走,全無星味,無人認得佢。

放大圖片

入到 Starbucks,原本想買嘢食的她,見有記者即時走人。

放大圖片

翻脹的欣宜,肥到有雙下巴。

放大圖片

拍攝賀歲片期間,欣宜跟大隊在片場開餐,被工作人員爆她飯盒打孖上,難怪體重狂飆。

放大圖片

在賀歲片《 2013我愛香港恭喜發財》欣宜扮肥姐,現實的她,的確愈來愈似肥姐。

暴飲暴食

肥姐在生時曾經講過,因未能給予欣宜健全的家庭,故縱容女兒暴飲暴食,欣宜體重從此一發不可收拾,高峰期達 230磅,腰圍 60吋。

連吞兩隻雞髀

曾經有人目睹只有幾歲的欣宜,跟隨肥姐返電視城工作時,一口氣連吞兩隻雞髀兼狂飲五支益力多。

鮑魚做早餐

欣宜體重全盛期高達 230磅,當時的她以卡路里極高的鮑魚做早餐,每餐食三個人分量,膽固醇嚴重超標。

鍾意食又唔願減肥的欣宜,腰圍已經去到 40吋,在鬧市步走,全無星味,無人認得佢。

歎萬元富貴餐

03年, 16歲的欣宜一心進軍樂壇,搵來張玉珊幫手減肥,但減肥期間,欣宜被發現忍唔住到富豪飯堂偷食逾萬元一席的富貴餐,菜式包括天九翅、吉品鮑等。

擦大碟意粉

一度成功控制體重在 130磅的欣宜,因為忍唔到口又懶做機,導致體重翻脹,試過被拍得與男友到中環蘇豪區撐枱腳,獨吞一大碟意粉,放工時與助手到佐敦食火鍋。

唔逼得

肥到爆錶,欣宜所屬的唱片公司、幫她的張玉珊以及經理人陳淑芬,齊齊開聲叫她勤力減肥。

「同輩之中,同佢鬥得最激烈係巨聲幫林欣彤,今年欣宜成績的確唔錯,但身形輸曬,陳太一路都想幫欣宜喺紅館開演唱會,所以好緊張要佢 keep好身形!

「唔知係咪壓力太大,每次公司同欣宜傾,提佢控制嚇體重,總之一講到『肥』字,欣宜就喊曬,搞到大家都唔敢逼佢。」一名唱片員工說。

在曾志偉執導的賀歲片《 2013我愛香港恭喜發財》中,欣宜角色要暗戀戲中的謝天華,戲份不輕。

「因為肥姐關係,志偉好睇欣宜,開賀歲片都有預埋佢,仲比之前多咗好多戲,上年嗰部只係客串兩日,今次就開足十日工,可以同謝天華做對手。但因為佢嘅身形,角色好有限制,志偉唯有安排佢扮肥妹,走佢媽咪後生時嘅戲路。」

放大圖片

在今年新城頒獎禮,欣宜雖然穀曬胸,可惜象腿加粗腰就扣曬分。

放大圖片

欣宜跟巨聲幫的林欣彤,去年在勁歌頒獎禮同獲新人獎,兩人鬥得非常激烈。

放大圖片

減走一百磅,曾經推出減肥書教肥人減肥,大賣十五萬本,創下紀錄。

愈食愈失控

試過同許廷鏗開餐,兩個人食五人分量,自暴自棄的欣宜,愈食愈好胃口。

「可能唔使再扮靚女,欣宜更加放肆,加上呢排天氣凍,佢胃口更加大,喺片場放飯,試過一餐食兩個飯盒,佢份人好有衣食,一粒米都無剩,兩盒飯食到乾乾淨淨,有時拍完戲收工,欣宜又會跟大隊去食消夜,唔係打冷就係火鍋。平日欣宜鍾意飲咖啡,以前一定用脫脂奶,但依家連 cream都照落,唔肥就假!」

由十六歲開始減肥,欣宜最高紀錄試過減走一百磅,只可惜近年的她反叛性格再次現形,長輩說話更左耳入、右耳出,即使體重脹番到一百七十磅,欣宜亦懶懶閒, book了時間上修身堂做機,亦經常臨時甩底。

「減肥本來就有平台期,減到一定磅數,想再減落去係唔容易,同樣如果體重升番上一定磅數,一樣一發不可收拾。」知情者說。

原本跟修身堂簽下二○一二年拍攝泳衣廣告合約,因欣宜體重有升無跌,已經胎死腹中。「個廣告期已經改咗幾次, Shirley(張玉珊)又唔想逼佢,咪由份合約不了了之!」

放大圖片

與鬼仔阿 Mark甜蜜拍拖,欣宜顯得特別開心。(《 FACE圖片)

放大圖片

張玉珊受肥姐所託,出錢出力幫欣宜減肥,見欣宜翻脹,老闆娘不時為她作心理輔導。

鍾意食又唔願減肥的欣宜,腰圍已經去到 40吋,在鬧市步走,全無星味,無人認得佢。

有人跟唔敢食

本週一(一月七日)下午三時半,欣宜由列提頓道寓所坐的士到中環,她在文華酒店落車,行了兩條街去到環球大廈一間手機店鋪,幫手提電話黐保護貼。

幫電話扮完靚,欣宜行過隔鄰的鴻福堂打算買嘢食,但由於發現有記者,最後欣宜買了一支豆漿就走人。之後去到中環修身堂樓下的 Starbucks,欣宜想再入內買嘢食,見記者仍尾隨,唯有打消念頭,餓肚上修身堂做機。

放大圖片

欣宜在微博上載她與許廷鏗擦大餐的照片。

放大圖片

有指欣宜放上微博的相片是經過加工,去年九月她自拍的運動照,睇落好瘦。

慣性反叛

自小在單親家庭成長的欣宜,性格一向反叛,剛滿 18歲已經唔理肥姐反對,日日掛住瘟仔,仲做埋煙民,肥姐過身後就更加無王管, auntie陳淑芬亦管唔掂。

晚晚瘟仔

剛滿 18歲的欣宜,唔理肥姐反對,跟「童星」林寶麟拍拖,當時仍在溫哥華留學的她,日日放學唔願返屋企,同男友周街蕩,肥姐更試過棒打鴛鴦,兩母女因此吵大鑊。

台北扯煙

05年,欣宜隨肥姐到台北公幹,晚上趁媽咪返酒店休息,即相約友人夜蒲,其間更煙癮大發,當街扯煙,而且手勢相當熟練。

鍾意食又唔願減肥的欣宜,腰圍已經去到 40吋,在鬧市步走,全無星味,無人認得佢。

豪放啜仔

08年,肥姐過身,欣宜與男友 Mark同居,二人更不時將情慾親密照放上 facebook,相中的欣宜衣著性感,跟男友又攬又錫,相當豪放。

激嬲陳淑芬

10年,欣宜拍《隔離七日情》期間,將自己的低胸照,以及玩 Bosco腋毛的相片放上網,當時身兼欣宜經理人及監護人的陳淑芬,一怒之下踩上欣宜屋企訓話,後來她索性玩失蹤,唔聽陳淑芬電話。

暗藏危機

長期暴飲暴食,除令欣宜體重急升,身體健康同時響起警號,高血壓、高血糖、高膽固醇,令小小年紀的欣宜已暗藏「三高」危機。

滿面暗瘡

15歲本值青春期的欣宜,唔肯戒口狂食煎炸垃圾食物,搞到滿面青春痘,直至開始減肥療程,飲食變得清淡,面上暗瘡才漸漸減退。

鍾意食又唔願減肥的欣宜,腰圍已經去到 40吋,在鬧市步走,全無星味,無人認得佢。

幾十粒膽石

04年, 17歲的欣宜與肥姐到新加坡旅遊時,突然感到腹部劇痛,半夜入院,經醫生診斷後,發現膽部嚴重含膿,生了幾十粒膽石,要即時做割膽石手術。

三高人士

曾經以鮑魚做早餐的欣宜,年紀輕輕已成為三高人士,包括高血壓、高血糖兼高膽固醇, 6歲的欣宜膽固醇已達 30歲成年人水平,嚴重超標。



.[壹週刊]飯盒打孖上 張玉珊搶救無效 欣宜自暴自肥 40磅
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/40.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...