搜尋此網誌

2013年1月10日星期四

[壹週刊]攞苦嚟辛 蒙面變肺病 龍小菌玩大咗

龍小菌搵食面罩主要是公仔 look同黑色兩款,兩款都只係喺口部開個小窿透嚇氣,咁鬼焗,唔怪得病啦!


探熱針

攞苦嚟辛 蒙面變肺病 龍小菌玩大咗

2013年01月10日

由網絡歌手變為樂壇新丁的蒙面女歌手龍小菌,因長期蒙面搵食,竟然搞到肺都花埋,賠上健康。日前她現身診所,卻未有鬆懈,連睇醫生都堅持蒙面。長此下去,龍小菌隨時變大菌。

蒙面喪咳

無面見人的龍小菌,上週六(一月五日)由經理人兼男友邵子風陪伴到灣仔睇中醫。玩 gimmick搞到肺部出現問題的她,死守作風,蒙面到診所,異常矚目。有病人認出她是龍小菌,跟身邊人竊竊私語:「龍小菌喎!真人咁高大,病都仲要戴面罩咁鬼誇張!」

比較過往密不透風的公仔樣或女黑俠面罩,是日龍小菌只是戴了遮擋太陽的行山面罩,明顯疏氣好多。排籌輪候期間,龍小菌不時咳嗽大作,但她堅持唔除罩,攞苦 嚟辛!入房見完醫生,龍小菌第一時間整理好面罩,保持戒備。

放大圖片

個肺花曬

早前她在 facebook放了自己肺部 X光片,她稱右邊肺部出現一笪笪矇了,是個肺花了之故,要食藥治療。

放大圖片

狂咳

上週六( 5日),個肺出事嘅龍小菌由男友邵子風陪住去睇中醫,但她唔識死繼續蒙面,等候期間她喪咳。

放大圖片

入房見完醫生,見到龍小菌將面罩整理好,遮好塊面才肯行出來。

放大圖片

真面目

對外形一直欠自信的龍小菌,入行後一直把樣貌密封,保持神秘。但一張與謝安琪合照,將其真面目曝光。

中西合璧

於半個月前,龍小菌在 fb放了一張肺部 X光片,並留言:「肺花了,要再照一次!」咳到甩肺的龍小菌,之前為保住正職的教師飯碗,要蒙面唱歌,由街頭賣唱到去年正式跳入樂壇,因長期蒙住面影響呼吸道。據知她不單個肺花咗,還因為蒙面,焗到塊面爆瘡。

「佢成日要蒙住塊面,結果由感冒變成氣管炎,食咗好耐藥都唔好。醫生擔心佢會變肺炎,之前開咗一個療程 嘅藥俾佢,跟住再照肺。原本好番 啲,但近排再照多次 X光發現又差番。公司 啲人勸佢唔好再做蒙面歌手,但佢話要堅持唱批評政府 嘅歌,唔方便露真身,要繼續蒙面。依家唯有中西醫雙管齊下,兩星期後再照肺睇嚇有冇好轉,先決定使唔使停工休息。」知情者說。

放大圖片

陳奕迅在《叱吒》頒獎禮話學龍小菌戴面罩上台,但戴一陣佢都話頂唔順要除,真佩服龍小菌點可以戴足成年演出。

放大圖片

教師出身的龍小菌,愛以歌曲批評政府,早前她便蒙面現身反國教集會,站出來發表意見。

放大圖片

老闆吳君祥同老闆娘江美儀將為龍小菌搞一個脫去面罩記者會,幫她脫苦海。

除罩大典

作為老闆娘的江美儀,指龍小菌怕被傳媒揭發真面目,入行以來,連落街買個飯盒都要蒙面,結果蒙到有病。

「佢知道傳媒神通廣大,所以落親街就蒙面,連同我 哋唱 K,佢都係戴住面罩。健康緊要,公司安排緊一個適當日子,為龍小菌揭開神秘面紗。唔想佢再咁辛苦之外,其實都係時候要見人。」江美儀說。

面罩易藏菌

西醫朱蘊晶指,長期戴住面罩的人,因面罩凹凸位易藏細菌,清洗消毒功夫做唔足的話,面部皮膚與面罩長期磨擦下會出現皮膚炎及長暗瘡等問題。同時若面罩氣孔唔夠大,空氣混濁易滋生細菌,鼻毛長期黏著細菌的話,亦容易引起上呼吸道疾病,嚴重可引致肺部問題。肺部出現花痕,則視乎程度,可引發慢性病如肺癆,若出現高燒,則會變成肺炎。

龍小菌搵食面罩主要是公仔 look同黑色兩款,兩款都只係喺口部開個小窿透嚇氣,咁鬼焗,唔怪得病啦!

放下教鞭

本身是中文老師的蒙面龍小菌,一直在網上電台 Lee Dee Radio兼做主持,第一首公開演唱的歌曲《誰可聽我唱歌》點擊率超過百萬,為怕影響任教學校,一直不肯表露身份,每次演出都蒙面唔見樣。去年八月,簽約由吳君如胞弟吳君祥及女友江美儀成立的黃金時代娛樂公司後,早前終決定辭去教職,全面投入樂壇。



.[壹週刊]攞苦嚟辛 蒙面變肺病 龍小菌玩大咗
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_4097.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...