搜尋此網誌

2012年10月8日星期一

Ana R見光黑面走 素顏濕平嚇親...




※Ana陪個模特兒朋友買衫,仲畀?鬫n多意見?w!
※戴番副眼鏡後,Ana先行撤退,撇下個friend自己揀到夠。
※Ana性感誘人,最近終在蜜運中,難怪心情靚爆。
※沒有拖拍的日子,Ana常拉?好姊妹Jessica C.出席活動。
※今年4月,Ana去旅行充電,果然返港無耐便有好消息。
Ana R見光黑面走 素顏濕平嚇親人

2012年10月8日



  名模Ana R.樣甜身材好,可惜情路迂迴,最近她宣佈又在蜜運中,每次現身更將男友掛在嘴邊,認真sweet。雖然戀愛大過天,但Ana卻不是有異性無人性。早前模特兒朋友要去shopping,Ana都奉陪到底,無奈素顏上陣的她,一發現有記者影相便面黑,隔了一陣,仲決定撇低個friend先行走人,好無義氣?隉C採訪:徐錦池

  當日下午三時許,素顏Ana和模特兒朋友在中環蘇豪區某時裝店現身。由於入秋後正值夏季瘋狂大減價,只見她的朋友正努力揀衫和試衫,積極掃貨,Ana則在旁邊俾意見,十足十形象指導一樣。未幾,Ana見該店服飾確實幾靚又抵買,終忍不住手揀埋一份,並主攻連身裙。看了約10分鐘,她已選購了幾件,原本打算拿入試身室試,豈料她突然發現有記者影相,即表現愕然,更面色一沉。

  戴眼鏡遮醜

  為免自己的素顏嚇人樣被攝入鏡,她即時戴番副眼鏡遮醜,然後站在一旁講電話。講了一會兒後,她向模特兒朋友交代一聲便急急腳走人,可憐她的朋友都唔知發生咩事,由於仲未揀完,惟有自己繼續睇落去,讓Ana先行離開。

  



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...