搜尋此網誌

2012年10月8日星期一

Ben被爆媾伍姑娘表妹

video


Ben被爆媾伍姑娘表妹

新城Ben北上尋歡 再爆媾伍姑娘表妹

新城DJ杜浚斌(Ben)被爆到東莞尋歡後,舊愛楊凱晴在fb狂插他,前日本報收到讀者報料,再爆他於09年媾過伍詠薇表妹Jessica,即無綫《盛女愛作戰》的紅頭髮化妝姐姐,記者在Jessica的fb發現兩人的黐頭芒撐枱腳相。Ben接受電話訪問否認曾跟Jessica拍拖:「我哋係好朋友,佢之前幫新香蕉俱樂部化妝,所以我、Bob同Ricky都上過佢屋企食飯。」

Bob昨日到灣仔出席活動,他表示:「我同佢已經唔係同一時間做節目,少接觸咗好多。」阿Bob之前被影到買四仔,他說:「讀者鍾意睇類似報道,之前我係冇顧及自己形象去買光碟。」

採訪:林妃



上一則:生日曬戀情 Edison偷影新歡瞓覺

下一則:香香拒收男友情侶錶



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...