搜尋此網誌

2012年10月18日星期四

[壹週刊]天後 BB: 22磅小龍包 唔似 Kelly

半歲大的小龍包肥嘟嘟,比哥哥更似老豆。


探熱針

天後 BB: 22磅小龍包 唔似 Kelly

2012年10月18日

自從生咗兩個寶貝仔後, Kelly陳慧琳大幅減產,爭取親子時間。

日前, Kelly帶同細仔小龍包到尖沙咀連卡佛 shopping,半歲大的小龍包已重超過廿磅,面珠肥嘟嘟,手仔腳仔粗如節瓜仔,眼睛和哥哥蝦餃仔餅印一樣,個樣似足爹哋。

濃縮行程

長期匿埋屋企湊仔,偷空出街的 Kelly shopping都要帶埋得半歲大的小龍包一齊,日前,兩母子現身尖沙咀連卡佛,一直被形容為非常重磅的小龍包,真係脹蔔蔔。

「 Alex同 Kelly生得高大,所以蝦餃仔同小龍包都比同年齡小朋友高啲,細仔得半歲,但已經有成廿二磅重,手仔腳仔又脹蔔蔔。蝦餃仔細個都係咁樣,兩兄弟好似餅印。」 Kelly身邊人說。

Kelly抱住肥嘟嘟小龍包一入到連卡佛,已經有兩個 sales上前招呼,大家見到得意小龍包忍唔住不斷撩他玩。巡場唔夠半小時, Kelly已經離開趕返屋企。

分秒必爭的 Kelly,早前到巴黎出席時裝活動,連飛夾做,行程濃縮到三日,只為趕返港一家人過中秋。

「去巴黎咁遠,一程飛機要成十幾粒鐘, Kelly都寧願自己辛苦啲,做完嘢即走上機返香港,佢話好掛住兩個仔,唔見兩日好唔習慣。」

放大圖片

每日規定做運動一粒鐘,唔使半年 Kelly已回復昔日苗條。

放大圖片

Kelly入到連卡佛, sales攞住玩具鴨仔氹小龍包玩。

明年接戲

小龍包雖然得六個月大,但超級乖,甚少扭計亦唔常喊,又唔怕陌生人,還愛講 BB話哦哦好得意。細仔易湊,蝦餃仔又已經三歲返 K2,兩個仔唔算太困身, Kelly亦考慮再接拍電影。

「近排 Kelly已經開始錄廣東碟,出年仲會拍番戲,佢會預番多啲時間放喺電影;之前有部韓國片搵佢,不過因為要留喺韓國幾個月,中途又無得返香港,所以 Kelly推咗!」

湊仔親力親為, Kelly同老公 Alex分工合作, Alex每日湊完蝦餃仔返學,才返荃灣寫字樓。

上週一(八日), Alex如常親自駕車送蝦餃仔到紅磡 St. Catherine幼稚園返學,高大的 Alex拖住蝦餃仔行,兩父子加埋小龍包,全部影印一樣。

放大圖片

返工前, Alex會先帶蝦餃仔到紅磡返學,三歲的蝦餃仔生得比同齡小朋友高。

放大圖片

Alex一支箭標上樓梯,尾隨的蝦餃仔還八卦四圍望。

得天獨厚

已是兩子之母的陳慧琳,先後在 09及 12年誕下蝦餃仔和小龍包,產後極速修身,得天獨厚。

蝦餃仔 3歲

08年結婚的 Kelly火速宣布造人成功,佗仔期間, Kelly出入小心,甚少被傳媒拍到大肚相,貪靚的她常穿上高踭鞋出席公開場合,體態輕盈,全無孕味,誕下蝦餃仔後, Kelly出院見傳媒時更穿上短褲,苗條到被網民質疑假懷孕。

半歲大的小龍包肥嘟嘟,比哥哥更似老豆。

小龍包半歲

去年飽受流產之痛的 Kelly,休養半年即再度成功懷有小龍包,佗仔時只重了十多磅,加上 keep住做孕婦瑜伽,誕下小龍包後, Kelly只重了三磅,話咁易回復舊觀。

放大圖片

小龍包未瞓醒的話,走唔開的 Kelly會將接放學重任交給經理人鍾珍(右)。

放大圖片

掛住兩個寶貝仔,陳慧琳到巴黎出席時裝活動,由起程到返港,維期三日,趕到呢!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...