搜尋此網誌

2012年10月23日星期二

[東周刊][娛樂追擊]江希文 閃嫁胡漢清




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>江希文 閃嫁胡漢清

近日娛圈喜事重重,年紀大啲嘅藝人都紛紛搞結婚。除咗錢嘉樂同湯盈盈,五十歲嘅杜德偉都趁熱鬧,年尾拉埋天窗。原來仲有四十三歲嘅江希文,佢都宣布同拍拖半年嘅資深大律師胡漢清結婚,更加諗住遲啲大搞訂婚派對添,佢家姐江欣燕知道都好戥個妹高興。

江希文仲喺微博發表心情:「感激上天賜予我這段姻緣,令我相信只要我們有愛、有正念,那個屬於你的人真的會『自動』出現!一切勉強得來的都不是真命天子!」

身為資深大律師嘅胡漢清,喺娛樂圈知名度唔算高,但原來佢同啱啱四度離婚嘅張天愛喺九二年離過婚。九九年,胡漢清再同名模餘慧敏(Rachel)結婚,育有一子一女,○八年兩人傳出婚變。今次照計應該係胡大狀第三次結婚,估唔到張天愛多次結婚,連佢前夫都好結得嚇噃。

近日喺廣州定居嘅江希文,同男友胡大狀拍拖半年就閃電結婚,佢讚男方好細心喎。

身為資深大律師嘅胡漢清,其實名字喺政壇響噹噹,佢係全國政協委員,早前代表陳振聰出席打官司,更加經常見報。

胡漢清喺九九年同名模餘慧敏結婚,○八年傳出婚變,兩人育有一子一女,而餘慧敏就曾拍惠康廣告,亦薄有名氣。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...