搜尋此網誌

2012年11月21日星期三

陳美詩 [FACE] 神奇女俠 失蹤 4個月  V煞陳美詩台慶派膠

為慶祝台慶 45周年,陳美詩竟然將自己塊面益街坊,問佢做乜成塊面尖曬,陳美詩話:「呢排我唔使捱,我係一個瞓覺會瘦嘅人。」


真面目

神奇女俠 失蹤 4個月  V煞陳美詩台慶派膠

2012年11月21日

無 綫 45歲牛一,週一在電視城舉行《萬千星輝賀台慶》,全台藝員又唱又跳又玩馬騮雜耍,一眾花旦更露肉益街坊。不過全晚最「震撼」場面,係失蹤 4個月的陳美詩( Macy)。

身穿黑色露腰裙的 Macy,突然變了 V煞面兼鼻樑變直、面部呈膠狀毫不自然,連鄭嘉穎見到都嚇到呆曬。 Macy卻死口唔認整容:「呢 啲叫 3D鼻影,最新化妝方法 嚟 㗎!」 3D到咁另類,真係好難接受囉!

31歲陳美詩自從去年 11月在日本撞車與無 綫鬧不和後,已甚少工作及出席大型公開活動,對上一次是今年 7月,出席奧運節目的記者會。

週一( 19日)無 綫《萬千星輝賀台慶》全台藝員上陣, Macy身穿黑色露腰裙出現化妝間外, Macy驚變刀削面,面頰凹陷,下巴尖到㓤親手,加上鼻怪異、鼻樑直而鼻頭變鈎,面部肌肉硬繃繃像膠公仔一樣,跟 4個月前面目全非,在場記者及藝員幾乎唔認得她。

放大圖片

硬曬

唔只塊面尖,陳美詩仲成塊面硬曬軚,連笑容都超膠,驟眼睇驚似 47歲梁藝齡。

放大圖片

’04索女

其實陳美詩於 04年跟梁靖琪等組成女生宿舍入行, 8年來一直都被網友讚為索女,真係唔整好過整囉!

放大圖片

似足 47歲梁藝齡

放大圖片

視帝嚇呆

當陳美詩被現場記者圍影時,碰巧視帝鄭嘉穎經過,當鄭視帝抬頭一望陳美詩時,不期然嚇到呆一呆。

放大圖片

Laughing偷笑

除咗鄭嘉穎嚇呆,連謝天華都不禁陰陰嘴偷笑,睇佢個樣,個潛台詞應該係:「嘩,乜搞成咁呀?」

男友:過兩日變番正常

剛巧經過的鄭嘉穎、謝天華、黃宗澤和黃智賢亦忍唔住望實眼前「似曾相識」的 Macy,鄭嘉穎更嚇到呆曬,不敢相信眼前的是 Macy。問到陳美詩為何外形突變, Macy戰戰兢兢回答:「呢排唔使捱,所以瘦 咗,過一排會肥番 㗎喇!」唔捱反而瘦,已經夠奇,估不到陳美詩繼續兜:「我呢個叫做 3D鼻影,係最新 嘅化妝方法,唔算整容。但我唔反對人整容,覺得每個人有自己諗法,人 哋整容係人 哋 嘅事;藝人都想扮靚 啲。」

女友激變,身為男友的孫耀威話預咗唔認得佢, Eric在電話回應話:「我今朝( 19日) 喺 salon見到佢,佢化妝師都話今晚實認唔到佢,咁我梗係認得佢啦。佢咁靚邊使整容呢,有冇打 botox?我都唔知打完 botox係點喎!其實佢想隆重其事,想突出 啲 啫,過兩日就變番平時咁樣 㗎喇!」有男友撐住,變成點都冇所謂啦。

放大圖片

7月未尖

陳美詩最後露面是於今年 7月,為無綫宣傳倫奧,當時她面形仍正常,估不到事隔 4個月可以咁大轉變。《忽然 1周》圖片

放大圖片

有傳無綫高層樂易玲曾叫旗下藝人後天加工,週一( 19日)問她是否覺得陳美詩變臉時,樂易玲推說:「頭先好遠睇唔清!」

放大圖片

陳美詩跟孫耀威拍拖超過兩年,去年 Macy為無綫拍旅遊特輯時不幸發生車禍,男友為此鬧爆 TVB,如今 Macy變樣,孫耀威亦堅稱:「佢過兩日會變番正常。」《蘋果日報》圖片

姐仔賣命冇保險

無 綫 45歲牛一,陳美詩派膠賀壽,簡直搶曬班冒死玩高難度表演的藝員風頭。最慘係有藝人向本刊投訴,指無 綫不肯為台慶表演藝人購買額外保險。學過中國舞的苟雲慧說:「好似細個玩鋼架咁囉,有冇保險?我諗有啩!」任你好似徐子珊咁吊到 7樓咁高,如果有乜意外都係閣下自理,真係博得唔值呀!

吊到傷腰

放大圖片

朱晨麗早前綵排時傷及腰部,又喺微博狂呻受傷,雖然痛到企唔穩,但正式表演時仍努力做出超難動作。週一問佢 TVB有否為佢買保險,她即大為緊張:「保險?有有有,我喺 TVB入面醫啫,唔使畀錢嘅!」

放大圖片

8名表演者只有徐子珊要吊到 9米高,亦只有佢一人有「威吔」保命,有啲安全感囉!

為慶祝台慶 45周年,陳美詩竟然將自己塊面益街坊,問佢做乜成塊面尖曬,陳美詩話:「呢排我唔使捱,我係一個瞓覺會瘦嘅人。」

跳到入院

另一攞命節目「飛躍道」,《巨聲》陳國峰早前綵排時亦扭傷腳,稍為治理後要忍痛重新上陣。 黃長興更要負傷繼續練習,之後才入院照 X光,咁搏命,原來都要自己科水睇醫生㗎!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...