搜尋此網誌

2012年11月21日星期三

[FACE]鴨仔團 鴨仔尿片騷 陳冠希老豆散玩亞生冠軍

我接受影裸照 真實對白 <br><br>「翻版趙文卓」朱曉輝下下穀到行六嚿腹肌,而且笑容夠曬甜,係條貌似尿片嘅泳褲核突啲囉!


真面目

鴨仔團 鴨仔尿片騷 陳冠希老豆散玩亞生冠軍

2012年11月21日

亞視早前喺政總外搞反發新電視牌照爛騷,搞到全民鬧爆,不過你有你鬧,亞視繼續「搞 gag」,貫徹騎呢路線。

週日( 18日)《 ATV2012亞洲先生競選》終於舉行,先有賽前參賽者董鵬在微博鬧爆亞視對參賽者「雞狗不如」,賽事最終由國內參賽者朱曉輝獲冠,但呢位應屆亞生卻跟亞視同樣騎呢,除曾是陳冠希老豆的緋聞密友,仲影過露毛裸照。得 Edison老豆 𥄫中,唔知亞視揸弗人王征又對呢位出爐冠軍有冇興趣呢?

亞洲先生出名騎呢,參賽者更來自五湖四海。本刊發現今屆亞生冠軍得主, 28歲的朱曉輝原來連中佬都好冧佢!

放大圖片

歎完 tea,陳澤民仲捉住朱曉輝傾多兩句至放佢走。網上圖片

放大圖片

’10陪食陪玩

10年,朱曉輝被傳媒影到幫陳澤民斟嘢飲,佢話係尊重長輩,但好體貼囉!網上圖片

讚陳生好人

來自江西的朱曉輝,曾勇奪多次國內健身先生獎項,亦是國內十大明星健身教練之一,年前加入凱渥模特兒內地分公司成為阮經天師弟, 10年 6月更與陳冠希老豆陳澤民在銅鑼灣 high tea,當時朱對陳父招呼周到,斟茶遞水做到足。

被指與陳父過從甚密,週日( 18日)晚奪冠後的朱曉輝就扮生疏,以「陳先生」稱呼 Edison老豆,更將私人密會變成傾公事,明顯有備而來,預咗俾記者翻舊帳:「陳先生本來找我和阮經天拍《夏日樂悠悠》(但實情陳並冇份投資《夏》片),那時候阮經天剛好有事不能來,所以我就跟經紀人去了跟他見面。記者拍到的時候,經紀人剛走開,而且陳先生是我的長輩,替他倒茶(應是水)是我的禮貌。(陳先生對你好嗎?)他是長輩,我很尊重他,而且他人很好。(亞視老闆王征也好欣賞你呢!)對每一個欣賞我,喜歡我的人,我都謝謝他。」

放大圖片

季軍黑面

香港區代表 黃集鋒(左)賽前講明要攞冠軍,可惜最終只得季軍,仲要輸畀亞軍泰仔王凱(右)同國內同胞冠軍朱曉輝,難怪面黑黑啦!

放大圖片

狂穀肌

比賽期間,朱曉輝(箭嘴)著住泳褲都踎低出茅招喺玻璃外面寫字,乘機騷嚇手臂二頭肌。

裸照任 𥄫

被陳澤民睇中,朱曉輝除了身形夠 fit之外,大膽作風絕對係關鍵。本刊發現朱曉輝早年除影過不少內褲照外,甚至露毛全裸照都有影過,其「作品」早在同志網上廣泛流傳。

記者將他影過的裸照遞給他回應,朱曉輝卻自稱被人出賣:「那是 2004年時拍的,我還記得那天攝影師拍了很多,但說明了不會露第三點,雜誌只刊登了六張,是後來那個攝影師沒有專業操守把露點的照片放上網,照片才會曝光的。那時候我還蠻生氣的。」全裸任影,當記者問他是否為錢而任何尺度的裸照也可影時,他又改口風:「如果照片出來的意識是健康、正面,而且公司都覺得 ok的話,我是可以接受的。」當記者想再問他同性戀話題時,他即被亞視公關拉走!

放大圖片

攞命山丘

多年前朱曉輝影過唔少內褲相,呢張仲騷埋 8嚿腹肌,似足「 A&F」男模!網上圖片

放大圖片

露毛禁相

呢張露毛照就係朱曉輝話被攝影師放上網嗰張,冇陰功咯!網上圖片

放大圖片

同志最愛

記者喺同志網度搵到另一張朱曉輝全裸照,呢張明顯大膽得多,而佢個樣亦好 enjoy。網上圖片

放大圖片

朱曉輝一見記者遞張裸照畀佢睇即刻嚇到伸脷,之後先慢慢話畀記者知來源。身邊嘅亞視公關亦好緊張咁 𥄫住朱曉輝點答。

放大圖片

嬲到退選

董鵬(左一)上週六( 17日)拜神時已經表現不滿,不時眼睥睥,果然決賽日選擇退選。

爛騷 2點收視

今屆《亞生》賽前說好的 3D效果,結果開騷前一日先由高級副總裁葉家寶自爆技術未如理想,要等多幾日至可以網上睇番。所謂大騷,除咗見到班仔不停激凸曬雀,其餘亮點乏善足陳,不過都有兩點收視,要慶功啦!

我接受影裸照 真實對白 <br><br>「翻版趙文卓」朱曉輝下下穀到行六嚿腹肌,而且笑容夠曬甜,係條貌似尿片嘅泳褲核突啲囉!

冇廣告

放大圖片

成晚就係播住呢個感動香港廣告,睇到火都嚟。

《亞洲先生》全晚 2粒半鐘騷,竟然冇商業廣告,成晚見得最多都係條亞姐同亞視「感動香港宣傳片」!高級副總裁葉家寶週一回應記者:「呢方面唔係好清楚,係營業部負責嘅,但我哋都想觀眾會留意多啲我哋嘅節目,所以都會適量嘅播出自己嘅廣告。」

悶爆騎牛

放大圖片

張傳奇自知呢個三七面最似古天樂,經常有意無意都畀呢個樣觀眾睇,但又經常話同古天樂係唔同 style人,老翻都學人講 style?

除第二 part泳褲較有睇頭外,其餘環節都悶到放蚊,特別係騎機械牛環節,每次兩位亞生上牛騎兩分鐘,睇住班佬狂 fing半粒鐘,乜事先?

大話連篇

賽前一度想退選的 36歲亞生畢萬春,報稱職業係網絡公司客戶總監,但實情佢只係參選某遊戲代言人選舉而成為該公司的遊戲代言人。再睇埋佢微博,一時係畢萬春,一時係畢譯文,去年原來仲參加內地求偶節目《我們約會吧!》而與另一參賽者結埋婚。葉家寶話:「參賽者申報咗藝名,我哋都接受。」

放大圖片

去年畢萬春結婚時,仲請到當時一手撮合佢哋嘅主持出席婚禮,好溫馨喎!

放大圖片

明明係同一個人,到底邊個至係真名?還是兩個都唔係?

夏蕙姨自 high

亞視都請到唔少靚女、名人名模如胡敏珊, Jessica C.等出席,不過佢哋反應唔算熱烈,係 黃夏蕙自 high。

放大圖片

完場時,殯儀之星黃夏蕙突然出現,仲望實台上得獎亞生眼都唔眨!

放大圖片

Ana R.被參賽者亞歷士抬起腳跳舞,成個 pat pat就咁蝕底曬,不過佢鬼妹仔性格話無所謂!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...