搜尋此網誌

2012年11月21日星期三

[FACE]Edison求婚成功 2013娶台妹

甜蜜合照 <br><br>Edison自從同台妹 Ann拍拖之後就甚少返香港,就算要去世界各地開會都會帶埋 Ann一齊去,去到邊攬到邊,以前嘅佢點會咁公開?


FBI

Edison求婚成功 2013娶台妹

2012年11月21日

將近年尾,特別多人結婚,好似錢嘉樂同湯盈盈咁,上週二就順順利利 喺海洋公園結為夫婦, 嚟緊仲有鄭伊健同蒙嘉慧。

FBI收到風,原來玩女無數嘅陳冠希( Edison)已經向拍拖未夠半年,之前喺台北 JUICE做 sales妹嘅 Ann Hong成功求婚, Edison仲鬼咁風騷四圍同朋友分享喜訊添,似乎 嚟真喎。

聽 Edison老死爆料,話 Edison上月尾現身友人搞 嘅 party,當日已經見佢滿場飛好 high,之後兩杯落肚就拉住個 friend話:「我短期內會結婚 㗎喇!」友人都以為聽錯,再三追問 Edison,佢承認已向女友 Ann求婚,當佢搞掂手頭上工作就會開始搞婚禮,雖然地點未定,日期就有機會係出年,唯一肯定係一定唔會喺香港搞囉!

其實 Edison都 32歲仔,又有幾間潮鋪,點都叫做有些少事業。以前就話女友 Vincy楊永晴含住金鎖匙出世,所以要有二千萬美金至敢娶佢 啫,不過家陣呢位 22歲台妹女友 Ann,出身平民,唔愛名牌唔愛花錢,線人仲話佢對 Edison好嗲,同 Vincy完全兩個款!睇嚟港女要向出名溫柔嘅台妹學習嚇喇!

放大圖片

戒不離手

Edison多次有意冇意影 Ann左手無名指上嘅戒指宣示主權。婚都訂埋,你要生性囉!

放大圖片

Ann左手食指嘅飾物會除低,但 Edison送嘅訂婚戒就點都戴住,睇得出勁在乎 Edison!

放大圖片

李璨琛同 Edison勁 friend,上月萬聖節 Edison仲帶埋女友 Ann去搵李璨琛齊齊玩,唔知有冇順便取經搞婚禮呢?

叫女友八婆

二人近日去咗泰國度假, Edison亦不時親自為女友操刀,順便喺 Instagram報告二人行蹤,更叫女友做「 bitch」(八婆),好鬼寃氣。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...