搜尋此網誌

2013年4月19日星期五

陳僖儀 19872013再見靚聲新星




媽咪姐

陳僖儀 1987-2013再見靚聲新星

唉,樂壇發生咗今年第一單令人惋惜嘅事。人靚歌甜嘅唱作女歌手陳僖儀( Sita),本周三( 17日)淩晨駕車返家途中,喺油麻地發生嚴重交通意外,送廣華醫院經搶救後,不幸喺淩晨 4時 16分重傷不治,終年 26歲。

自細鍾意唱歌嘅 Sita未入行前經常公開演唱,早已展現音樂天份。佢接受專訪時,曾經講過:「希望用聲線去感動人。」 2012年 6月, Sita夢想成真,出道短短 3個月嘅佢獲伯樂黃柏高支持,成功舉行第一場音樂會,其作品《忘川》、《蜚蜚》更深受樂迷歡迎。如今 Sita不幸離世,我哋只可以翻聽佢嘅歌,緬懷呢位樂壇靚聲新星。

周二晚上,正錄音嘅 Sita對住咪高峰影相,並將相片上載微博。

周三淩晨時分, Sita喺錄音室錄歌後返家,途經油麻地時撞上石壆,車頭損毀嚴重, Sita送院搶救後宣告不治。

Sita胞妹以及十多位親友其後到醫院認屍,並於下午帶同祭品到出事現場路祭。

今年 1月,陳僖儀奪《勁歌》女新人金獎後,哭成淚人。其後佢向影壇發展,曾拍《喜愛夜蒲 2》,並於 5月拍攝《溝女不離 3兄弟》,可惜人已不在。

小檔案

陳僖儀原名陳皓儀, 04年畢業於名女校協恩中學,該校校長李鎮洪憶述,陳性格開朗活潑,曾參與劍擊及合唱團,更勇奪校際個人重劍第二名。校方對陳的不幸深表難過,望其家人節哀。

藝人留言悼念

Sita死訊震驚娛樂圈,一班歌手、同 Sita合作過嘅藝人紛紛喺微博留言致哀。其經理人 Paco及唱片公司「太陽娛樂文化」更於周三中午向傳媒發放悼詞。

方力申

鄧麗欣

謝安琪

沈震軒

黃柏高



. 陳僖儀 19872013再見靚聲新星
http://hittt.blogspot.com/2013/04/19872013.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...