搜尋此網誌

2013年4月19日星期五

「大眼妹」迫「小新」紋身

揞名爆

「大眼妹」迫「小新」紋身

話說年前金毛歌手「小新」都有啲人氣,所以即使唔靚仔又矮,都可以識到當時未入行嘅「大眼妹」,仲做埋拖友。不過呢位


後來做咗歌星、仲拍埋戲嘅靚女有極強控制慾,平時要男朋友頻頻報到唔在講,有次仲要「小新」喺佢去外地旅行期間,紋佢個英文名喺身,話咁樣先代表有幾愛佢喎!

Well,媽咪姐真係年紀大嘞,唔明呢啲係咩「愛的道理」?但慘在「小新」真係走咗去紋喎!只係佢怕痛,紋咗一個好細嘅英文字母喺頸後啫。結果「大眼妹」旅行完返嚟見到唔收貨,都係鬧到佢死!依家,呢 pair情侶早就各行各路,女嘅目標為本,泊到老細碼頭,繼續有戲拍;男嘅行為愈嚟愈騎呢,都話性格決定命運啦!



. 「大眼妹」迫「小新」紋身
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_6229.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...