搜尋此網誌

2013年4月19日星期五

兩度想自殺 馬賽:生存冇意義




滾熱辣

兩度想自殺 馬賽:生存冇意義

近日情緒病在娛圈蔓延,就連信主的視後鄧萃雯,亦自爆拍《金枝慾孽(貳)》時壓力爆煲,一度出現焦慮驚恐。

本刊收到消息,在新劇《神探高倫布》,由二線姐仔極速擔正做一線花旦的馬賽,去年開工拍該劇時日踩廿個鐘,無法抽離角色,加上受緋聞困擾,被指做小三撬走巨聲大孖周志文。在最無助的同時,最愛錫馬賽的外公又忽然離世。在三重打擊下,曾兩度想自殺,猶幸有人及時制止。

至今,馬賽的情緒病仍偶有發作。一直長居深圳的馬母,為怕愛女再做傻事,近日亦要頻頻來港𥄫實愛女。上周日( 7日),記者向馬賽求證,她最初避而不談,再三追問下,她緊閉雙眼一會後才說:「有一刻……覺得自己生存冇意義!」

連環出事

去年中,馬賽經歷外公去世和慘做小三,在拍攝《神》劇時亦因抽離唔到角色,而鬱出情緒病。

小三惹禍

馬賽與周志文去年合拍劇集《名媛望族》,其間有傳媒拍得馬賽接載周志文回清水灣半島香閨過夜。雖然二人否認拍拖,卻不時在微博隔空傳話。

正印鬧爆

緋聞傳出後,周的正印女友袁聖殷( Coco)多次大鬧馬賽搶人男友好冇品。當時周志文與馬賽在上海拍外景, Coco更索性飛往當地人盯人。圖片

戲如人生

在新劇《神探高倫布》中,黎耀祥為取得馬賽信心,假意討好她,欺騙其感情。拍攝《神》劇時,正值周志文遭揭一腳踏兩船,拍劇和現實同樣感情受挫,難怪馬賽難以抽離角色。

25歲的馬賽, 08年參選港姐後開始拍劇,但一直徘徊在二線頭,直至去年中,得高層曾勵珍睇起,升呢擔正新劇《神探高倫布》,拍住視帝黎耀祥。事業大躍進,但與此同時,感情生活卻使她遭受挫折。去年中,馬賽拍《名媛望族》時,被指搭上巨聲大孖周志文,對方還背着𡃁模女友袁聖殷( CoCo)一腳踏兩船。緋聞一出後, CoCo不斷透過微博及傳媒發功,怒插馬賽冇品。

在內地長大的馬賽,在港一向知心朋友唔多,而父母亦長居內地,內心不快無法可抒下,便鬱出情緒病。知情人透露:「阿賽本身性格慢熱,喺圈入面冇乜啱傾朋友,遇到問題都收收埋埋。個男仔(周志文)同佢一齊嗰陣,話自己係單身,所以到佢女朋友走出嚟,阿賽都已經夠 hurt,仲要俾人叫小三。」

相對無言

馬賽當日出席活動後,到將軍澳商場會合母親。在拉麵店進餐期間,馬母不時撩她說話,馬賽卻不發一言悶悶不樂。

木無表情

食完麵,兩母女去了 log-on買 mask。離開時,馬母笑容滿面,馬賽就唧都唔笑。

愈墮愈後

兩母女其後步行回家,馬母繼續一馬當先,原先和母親平排行的馬賽,忽然減慢步速,愈行愈遠,刻意與母親維持一段距離。

獨冧狗仔

訪問中曾表示只會與家中狗狗傾訴心事的馬賽,當日回家途中見到有人放狗,即駐足觀看,又與狗主打牙骹,心情才稍為開朗。

自度頭撼車戲鏡頭

馬賽在圈中的知心友不多,最傾得埋要算鍾嘉欣,但二人經常忙於拍劇,較難有時間傾心底話。

緋聞傳出後,情緒低落的馬賽,撞正開始拍攝《神》劇,由於劇情中段講到她發現被黎耀祥欺騙感情,每集都要以淚洗面,加上每日地獄式連拍廿個鐘,令不擅控制情緒的她穀到爆,萌起自殺念頭。

去年七月中,其中一場戲講述馬賽一個人在海邊拍喊戲,原本鏡頭只需要她向着海飲泣,但當導演一熄機,一直飲泣的馬賽,邊喃喃自語邊走近海邊。此時,察覺有異的工作人員,隨即拉她回岸上。事隔一星期,馬賽拍攝一場揸車戲,當日同樣要她喊,其間她忽然向導演自度一場頭撼軚盤鏡頭。當日在場的工作人員憶述:「嗰晚佢自度撼頭戲,導演已經話唔使,但佢已經 boom一聲撼咗落個軚盤度,跟住再撼多五、六次。到正式開機嗰陣,佢個頭已經瘀咗一大撻,連上妝補粉都遮唔到。導演驚唔連戲,惟有收工第二日再拍過。不過最恐怖係佢走嗰陣,突然細細聲同我哋講:『我唔屬於呢個世界……留喺度都冇意思!」佢講嗰陣對眼冇焦點㗎,我哋驚佢出事,話送佢去醫院。佢話唔使,最後 PA都親自送佢返屋企。」馬賽情緒瀕臨崩潰,此時卻收到最痛錫她的外公去世的噩耗。她一直自責未有趕返內地見外公最後一面,令壓力百上加斤。

馬母來港睇實

據知,即使相隔近數月,但馬賽情緒持續時好時壞,其間更試過在家中狂擲物件發洩。馬母與愛女通電話期間,亦察覺愛女唔開心,為安全起見,近日頻頻來港照顧愛女。上周日( 7日),馬賽出席完《神》劇活動後,記者便發現馬母陪她到附近食肆食拉麵,又不停撩她傾偈,馬賽卻不發一言繼續食麵。其後二人散步回家,馬賽表現極不自然,除了一直和母親保持距離,全程更眉頭深鎖。

據知馬母擔心愛女情緒病持續惡化,曾向馬賽提議向醫生求診,但遭她一口拒絕。

跑步減壓

持續受情緒困擾的馬賽,不時在寓所附近跑步減壓,積極面對人生。《 FACE》圖片

08年奪港姐季軍名銜的馬賽,人瘦上圍勁,除與周志文撻着,當年更被姐仔殺手吳卓羲𥄫中,而傳出緋聞。《 FACE》圖片

認有情緒病

上周日( 7日),馬賽出席《神》劇活動,對於兩度想自殺,她避重就輕說:「……我太入戲啫!」但當問她為何加插撞頭戲時,她卻不自覺露了口風。

記者:記 馬賽:馬

記:點解你要加撞頭戲?

馬:(緊閉雙眼一會)呢套劇我戲份好重,想逼真啲,先叫導演加。當時……有一刻……我覺得俾人呃咗,覺得呢個世界唔再需要我,生存都冇意義!

記:你當時情緒起伏咁大,係咪同周志文感情有關?

馬:(乾笑兩聲)邊關事,我同佢只係朋友。

記:佢女友鬧你,影響到你情緒?

馬:(忽然大聲)冇!

記:媽咪係咪叫你睇醫生?

馬:其實情緒病好多人都有,好小事啫!我之前去美國玩廿日,心情都好啲㗎啦!

同劇演員知情

馬賽拍《神》劇曾有自殺念頭,不少同劇演員亦知悉此事。敖嘉年、蕭正楠和監製李添勝亦承認馬賽情緒有問題,頗為憂心。

如果我當日在場,一定會𠱁番佢笑先。我成日都同佢哋講,開心又一日,唔開心又一日,唔識抽離角色,命都短十年呀!

佢有同我講唔開心,有請教過我點做。我同佢講收工後一定要放低個角色,放鬆自己。

我都有聽佢講過。其實我以前遇到唔開心,發洩唔到,就會沖個凍水涼冷靜下,都有叫佢咁做!

主角下場

《神探高倫布》首周平均收視只得 26點,不少網友插悶劇一場。不過劇情尾段,四個主角下場唔係死就做植物人,啱曬鍾意睇煽情戲的師奶觀眾,希望能夠挽回收視。

唐詩詠慘死

本身是殺人犯的唐詩詠,遭敖嘉年擒獲,被判繯首死刑。

敖嘉年姦唐詩詠

敖嘉年與黎耀祥因中槍同時變植物人,祥仔的腦細胞轉移了給敖嘉年,令他同時擁有祥仔的性格及高智商。而唐詩詠的女兒(由唐分飾)返港向敖嘉年報殺母之仇。豈料被識穿,敖還強姦了她。

黎耀祥搶馬賽贏蕭正楠

馬賽知道被祥仔欺騙感情後,一度投向蕭正楠懷抱,但其間她被敖嘉年害到昏迷,甦醒後她決定重投祥仔身邊。

撰文:娛樂組

攝影:攝影組


. 兩度想自殺 馬賽:生存冇意義
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_7559.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...