搜尋此網誌

2013年4月19日星期五

Lynn寸爆:唔知邊個應該喊!

熊黛林裝扮成黑寡婦般出席活動。


Lynn寸爆:唔知邊個應該喊!

昨日熊黛林(Lynn)一句「我係單身」,宣布她與郭富城的7年「富黛戀」正式玩完。

2006年因與城城合作拍MV而撻著的Lynn,大前晚在微博上載尾指戒指並留言「重新上路」暗示分手,昨日她便戴著「重新上路」戒指,裝扮成黑寡婦般出席內衣店開幕活動,以往拍拖時春風得意的樣子,不再復見,換來昨天面容憔悴,眼腫腫似喊過,強忍眼淚的她,對於因為與城城拍MV而傳撻著的苟芸慧早前喊著否認是「小三」,Lynn即寸爆苟姑娘:「唔知邊個應該喊。」

熊:熊黛林 記:記者

熊黛林戴著「重新上路」戒指。
  • 熊黛林戴著「重新上路」戒指。
  • 放大圖片

記:心情點?

熊黛林乘車回家途上,被發現疑似偷抹眼淚。
  • 熊黛林乘車回家途上,被發現疑似偷抹眼淚。
  • 放大圖片

熊:OK。

無奈
  • 無奈
眼腫
  • 眼腫

記:你好憔悴?

熊:可能今日太早起身。

記:你係咪以淚洗面?

熊:邊個講o架?

記:你今日眼腫?

熊:冇,我眼睛OK,昨晚冇喊過。

記:之前日子有冇喊?

熊:OK呀。

記:係咪真係同城城分咗手?

熊:有啲嘢過咗去,依家要新開始。

記:係咪之前報道所講4月5日同城城攤牌?

熊:唔知報道點嚟。

記:有啲嘢過咗去係咪即係同城城嘅感情過去咗?

熊:過咗去就唔講啦,要有個新開始,我依家好開心。

記:依家係咪單身?

熊:係。

記:係咪覺得好可惜?

熊:我嚟咗香港7年,日日都好開心,冇話可唔可惜,我想以後更加開心。

唔認有向人逼婚

記:有指因為你向城城逼婚導致分手?

熊:我冇逼過任何人做任何事。

記:分手係咪你提出?

熊:呢啲唔答。

記:你有冇提出結婚?

熊:呢啲唔係女方提出嘅。

記:男方有冇提過結婚?

熊:我唔答。

記:分手係咪有第三者出現?

熊:我唔想傷害任何人,過咗去就係過咗去,唔好再計較乜嘢原因。

記:苟芸慧喊住唔認小三?

熊:我已經話過唔識得佢,唔想答有關佢嘅嘢,唔知邊個應該喊。

記:好介意城城嘅緋聞?

熊:有時工作控制唔到。

記:信唔信苟芸慧同城城有嘢?

熊:我冇講過。

記:對城城死心?

熊(停頓兩秒):過咗去就過咗去,唔好再糾纏,畀自己有個新開始。

記:同城城仲係咪朋友?

熊:仲係朋友,呢樣嘢係唔會變。

記:城城有冇做啲乜嘢挽救感情?

熊:冇回應。

記:昨日城城唔想提你,係咪好絕情?

熊:今日冇睇報道,今朝好早起身去咗化妝。

唔啱嘅需要放低

記:如果城城和苟芸慧真係一齊,會唔會祝福佢哋?

熊:唔會隨便亂講呢啲,都唔識佢,唔想多事。

記:同城城七年感情放唔放得低?

熊(眼圈一紅):要向前行,係覺得唔啱嘅都需要放低。

記:覺唔覺得7年浪費青春?

熊(眼眶淚珠滾動):唔答。

記:唔回應啦!

記:你係咪為情消瘦?

熊:一路都有少少胃病。

記:會唔會同媽咪講你哋分手?

熊:冇特登同媽媽講,我想佢知道我嘅開心事,每次出嚟都開心嘅。

記:同城城仲會唔會繼續聯絡?

熊:以後嘅嘢唔知道。

記:有冇機會復合?

熊(諗一諗):我唔知呀!

在中環出活動後,大約下午兩時半,Lynn與助手坐車往大坑方向行駛,先到經理人公司,再由助手到粥店代買粥及到洗衣舖取衣服,然後才打道回府,返回嘉亨灣香閨,過往她為方便攻城居住大坑,但現在仍避不過重走大坑之路。

此外,網友更將兩人七年情玩完作話題,昨更有網友「翻舊帳」上載一些多年前疑似熊黛林露點行騷舊照,還有指是變臉前照片。

而Lynn的哥哥熊林昨亦於微博為她打氣,寫上︰「失去的東西,其實從來不曾真正地屬於你,也不必惋惜,幸福就在不遠處!」力撐妹妹分手的決定。

文:名人組



.Lynn寸爆:唔知邊個應該喊!
http://hittt.blogspot.com/2013/04/lynn.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...