搜尋此網誌

2013年4月19日星期五

熊黛林反擊苟姑娘

video


熊黛林反擊苟姑娘

拒送祝福俾肥茍 Lynn:我唔識嗰個人

【富黛愛忽完之錯愛的呼喚】郭富城和熊黛林(Lynn)相戀七年,最近傳出城城移情細自己19年的苟芸慧(苟姑娘),自知輸硬的Lynn決定棄城。Lynn昨日在中環出席內衣店開幕時尾指戴上「分」戒,正式宣佈回歸單身!激瘦的Lynn臉容憔悴兼眼腫腫,對苟姑娘聲稱無辜而落淚,Lynn含淚反擊道:「我唔知邊個先應該喊!」

現年47歲的郭富城與33歲熊黛林不敵七年之癢,有傳二人原定今年10月結婚,但被疑似小三的苟芸慧介入導致分手。Lynn日前在微博放了尾指戴戒指的照片,還留言要重新上路。三位主角輪流現身,城城和苟姑娘前日先後出席活動,苟姑娘哭笑難分回應自己並非第三者;城城則冷對分手,反而對苟姑娘落淚即憐惜說:「好慘喎!」護苟棄熊態度明顯。

慘成輸家的Lynn昨日在中環出席內衣品牌Rigby & Peller新店開幕,大會送上吊帶內衣給她,惜無惜花人欣賞。穿上透視長裙的Lynn雖然高貴迷人,但難掩愁爆心情,一身黑色打扮就像哀悼逝去的戀情,而本身已瘦削的Lynn可能因飽受情傷,身形比前更瘦,雙眼更似喊過一樣變得很腫,我見猶憐!

對於與城城分手,Lynn沒刻意迴避,還在左手手指尾戴著代表分離的戒指,她表示現在心情OK,但每當提起城城與苟姑娘的新戀情,Lynn多次激動到眼濕濕,以下是Lynn與記者的對話:

 (熊:熊黛林 記:記者)

記:你個樣好憔悴。

熊:可能今日太早啫。

記:係咪以淚洗面?你雙眼好腫。

熊:邊個講㗎?我噚晚冇喊過。

記:咁前晚呢?

熊:(苦笑)OK㗎。

記:係咪同城城分手?

熊:有啲嘢過咗去,𠵱家係新開始。

記:係咪4月5日分手?

熊:我唔知報道喺邊度嚟。



【紅眼】

■每當提起「城苟戀」,Lynn即眼有淚光,一副強顏歡笑的模樣。



【扁嘴】



【強笑】

承認單身

記:現在單身?

熊:係呀!過咗去(感情)唔想再講,𠵱家係新開始,我好開心(假笑)。

記:係咪好可惜?

熊:其實我嚟香港七年,日日都好開心,冇乜可唔可惜,希望以後更加開心。

記:你提出分手?

熊:我唔答嘞。

記:你逼婚?

熊:我冇逼過任何人做嘢。

記:係咪有提出過結婚?

熊:我覺得呢啲嘢唔係女仔提出嘅。

記:男方有提出過?

熊:我唔答嘞!

記:分手涉第三者?

熊:我唔想傷害任何人,過咗去就由佢過去,唔計較乜嘢原因。

記:苟芸慧喊曬話自己無辜。

熊:我唔識佢,唔想答佢嘅嘢(停頓一會,眼泛淚光)……我唔知邊個先應該喊!

記:覺得城城好多緋聞?

熊:可能工作控制唔到啫。

拒畀祝福

記:信佢哋(城城和苟姑娘)有嘢嗎?

熊:我冇咁講。

記:對城城死心?

熊:唔係死唔死心,過咗去唔好再糾纏,畀機會自己新開始。

記:同城城仲係咪朋友?

熊:朋友,呢啲嘢唔會變。

記:城城有冇做乜嘢挽救呢段感情?

熊:(睩大對眼,眼紅紅)我唔回應嘞。

記:城城覺得苟姑娘好慘,但對你好絕情?

熊:我冇睇呢啲嘢,今朝好早起身化妝,我唔知點回應。

記:如果佢哋係真,會唔會送上祝福?

熊:我唔會隨便亂講。第一,我唔識嗰個人。第二,唔想多事。

記:七年情係咪可以放低?

熊:(強忍淚水)要向前行,唔啱始終都需要放低。

記:有冇覺得自己浪費青春?

熊:(再度眼濕濕)我唔答嘞。



■被指是第三者的苟姑娘,前晚在《仁心II》中跳鋼管舞,但無助收視。電視圖片



胃病發作

記:為情消瘦?

熊:我一向有少少胃病。

記:同媽咪講咗分手未?

熊:冇乜特別同媽咪講,我想佢知我嘅嘢都係開心事,我每次出嚟都好開心。

記:仲有冇同城城聯絡?

熊:以後嘅嘢唔知。

記:有冇復合可能?

熊:我唔知,唔該曬。

訪問結束後,Lynn由經理人及助手陪同離開,並上了七人車直駛大坑方向。其間Lynn吩咐助手到超市、餐廳和洗衣店買食物及取衣服,之後便返嘉亨灣寓所。另外,「城苟戀」令苟姑娘形象受損,有網民發起罷看她演出的劇集,前晚《仁心解碼II》雖有苟姑娘穿黑絲跳鋼管舞的場面,但收視只得27點(約173萬觀眾),比起周一及周二的29點及28點還要低。

採訪、攝影:盧坤穎、黃曉程、彭琮然

相士話:李丞責批城城苟芸慧相剋

現年47歲肖蛇的郭富城,跟熊黛林相戀七年,最近卻爆出「分」訊,熊黛林無望升呢城嫂。有指城城今年犯太歲令感情有衝擊,到底城城何時脫離浪子一族成家立室?堪輿家李丞責昨在電話說:「佢今年犯太歲,加上同女友碰上七年之癢,肖蛇嘅城城其實同肖猴嘅熊黛林係相合,只要捱過今年。以城城命格,佢未來四年,馬、羊、猴同雞都有望結婚。」他表示城城跟肖豬的苟芸慧相剋,二人撞埋一齊就會惹麻煩。

採訪:比華利

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓





.熊黛林反擊苟姑娘
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_4567.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...