搜尋此網誌

2013年4月19日星期五

秘返內地 微博冇影 朱晨麗涉三亞淫亂派對




娛聞樂

秘返內地 微博冇影 朱晨麗涉三亞淫亂派對

名模和強國「高富帥」雲集的三亞「海天盛筵」,近日成為網絡熱門話題。本月 3日,網友爆「盛筵」在價值 25億元人民幣的豪華遊艇舉行,有一線明星助陣,但派對背後涉嫌集體淫亂。事後,曾出席過的藝人如羅霖、莫文蔚及孫興亦急急與淫亂派對劃清界線。

而前年的港姐冠軍朱晨麗被人網上爆料指有份出席。而淫亂派對舉行當晚,朱晨麗卻剛好返內地,加上她的微博突然有一個星期的真空期,難免令人有聯想。

「海天盛筵」在本月 4日落幕,展期中舉辦了多場派對,部分派對更被指淫亂非常。一班富二代同𡃁模大玩鹹濕版「俄羅斯輪盤」(雜交鬥持久力)及「深水炸彈」(將有精液的安全套套緊,放入女方體內,然後雜交,把套弄破者輸),傳一天用了 2千多個保險套。有份在「盛筵」表演的嘉賓莫文蔚,指自己表演完即返酒店房,而羅霖亦表示自己是穿晚裝出席高貴活動。不過,「盛筵」在網上熱鬧討論,更有富二代將淫亂相片放上網,不少𡃁模及明星仔亦捲入其中,更有傳「前年港姐冠軍亦有收取 60萬出席」。暗指港姐冠軍朱晨麗曾收錢出席派對。

本刊就此事致電其經理人,她表示朱晨麗於本月 1日至 4日向公司請假,返蘇州掃墓。記者翻查微博,平日兩、三天就上微博的朱晨麗, 4月 1日至 7日卻突然沒蹤影,不禁令人懷疑。

本周一( 15日)朱晨麗從佛山回港,返電視城見監製,之後便孖住同屆參選的蔚雨芯及季軍許亦妮再到尖沙嘴晚飯,記者上前向她求證。

出席淫亂派對的性感女郎,一律身穿 dress code白色晚裝,神情極盡挑逗。同時又有座位表流出,部分區域更名為「失控幫」。

近日不斷在網上流出「海天盛筵」的圖片,當中不乏一些男女半裸,玩到一地都是浴巾的照片。

有出席「海天盛筵」嘅富二代為了曬命,在網上公開表示有前年的港姐冠軍出席,矛頭直指 2011年冠軍朱晨麗。

參選後即搭上富貴港男李晉強的朱晨麗,在《名媛望族》雖然孭重飛,不過表現就被網友插爆,事業發展未如理想。

記︰ 4月初你返內地?

朱︰(諗一諗)我有兩日假期, 1號、 2號的確請咗假返內地,返蘇州拜山。

記︰平時 keep住三、四日打微博,點解呢幾日冇?

朱︰冇咩特別咪冇打囉!

記︰有無聽過呢啲 party?

朱︰當然冇啦,我覺得正常高檔嘅晚宴係 OK嘅,但呢啲我就唔知係咩!

記︰點證明你返蘇州?

朱︰我屋企人同經理人就是最好的證明,佢都知我返咗去。

記︰有冇機票或火車飛可出示證明?

朱︰我聽日要返佛山拍嘢……(扯開話題)

記︰有人話你收 60萬喎!

朱︰唔會啦!

此時,旁邊的許亦妮亦幫手解圍說︰「吓!乜話你有去咩!唔會啦!(怕唔怕影響港姐形象?)都會㗎,但好在從來冇人搵過我。」

微博失蹤 7日

朱晨麗多數 3、 4日更新一次微博,食碗河粉都同 fans分享。不過在 4月 1日起她在微博就罕有地失蹤 7日,失蹤日期同「海天盛筵」脗合,連心水清嘅網友都奇怪佢點解冇咗影。

許亦妮:壞港姐聲譽

話港姐去呢啲淫亂 party,係有少少影響港姐聲譽,但我唔信 Rebecca(朱晨麗)有去!(真實對白)

蔚雨芯:有聽講過

我有聽講過呢啲 party,不過我絕對相信 Rebecca唔會去!(真實對白)

港星雲集海天

港星當中,羅霖、孫興、莫文蔚都牽涉在內,雖然三人都異口同聲否認,不過都承認當時確身處海南三亞,而羅霖更表示聽過三日肉金達 60萬元人民幣。

羅霖撞 dress code

羅霖唔認出席淫亂派對,不過她曾經身穿白色晚裝,同淫亂派對的 dress code一樣。

莫文蔚晚宴高歌

莫文蔚負責在三亞晚宴上表演,她揚言自己出席嘅係高檔活動︰「我去嘅係高檔活動,參與嘅部分好有格調!」

孫興又玩又飲

前亞視小生孫興表示自己祖籍海南,又有小朋友,叫大家不要抹黑他。不過孫興喺會場內又玩又飲咁高興,真係要小心酒後亂性喎!

撰文:娛樂組

攝影:攝影組


. 秘返內地 微博冇影 朱晨麗涉三亞淫亂派對
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_7888.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...