搜尋此網誌

2012年10月11日星期四

[壹週刊]好波 獻給 你




社交圈

好波獻給你

2012年10月11日

上週六晚,演藝學院舉行籌款晚宴,籌委主席何超瓊忽發奇想,低胸獻身唱英文歌籌錢;而阮偉文個老婆榮文蔚跟男模顧志雅單官司兩日後審結,難得佢仍有心情粉墨登場表演音樂劇,為演藝籌款六百萬。

何超瓊 胸壓全場

放大圖片

何超瓊與阮偉文(右)和莊士太子女莊家蕙(左)同台演唱。

近年封胸的超瓊,是夜穿超開胸的 John Galliano裙逼爆驚艷出場,明明有份揸咪唱,她卻笑笑口故弄玄虛說:「睇嚇形勢先,自從十幾歲表演過後,而家係首次,個劇係教人珍惜同追求真愛。」問她是否羨慕趙式芝公開真愛?她即充耳不聞走人。

潘楚穎 長駐北京

身穿 Lanvin裙、久未露面的潘迪生女兒潘楚穎,駐守北京發展多年,經常做空中飛人忙到甩轆,問她有沒有做什麼悼念海難死者?「我有留意,但就真係無做乜嘢悼念儀式。」

刑嘉倩 擰歪面

思捷環球前主席邢李㷧長女邢嘉倩,當正傳媒是洪水猛獸,一入門口見幾支鏡頭恭候便全程擰歪面,連大會提供的布景板都唔肯企埋去俾記者影相,跟其母張天愛的高調作風大相逕庭。

邱德根孫女 素服悼念

遠東發展主席邱達昌三位千金經常三人行,大家姐邱詠賢(中)、二姊邱詠筠(右)及細妹邱詠麒今夜更一條心刻意著沉色裙,以悼念國慶海難者,平日愛穿鮮色的細妹話:「我好少著黑色,但呢幾日都著沉色衫返工,嚇?乜好性感咩?前面都無嘢睇。」原來好戲在後頭(圓圖)。

朱玲玲 罕有 deep V

下月做奶奶的朱玲玲,這晚跟老公羅康瑞十指緊扣赴會,佢近年差不多幾個月就出席公開場合,曝光率高了,但心口位甚少低開,今次肯開胸出席,認真難得。大仔結婚在即,二仔又被寫有新女,難怪朱玲玲不肯留步做訪問,愈叫愈走。

湯聖明 掹衫尾

馬主何壽南女兒何明懿年初跟邵氏影後陳雲裳兒子、飲食大亨湯聖明結婚,當日老公話太太帶埋名牌衫同袋嫁入湯家,就知她愛衫如命,所以演藝籌款夜,湯聖明唔扶住老婆搭電梯,都要幫佢拎住條裙尾。

鄭詩韻 爆料

榮文蔚表妹鄭詩韻姍姍來遲,一到場隨即抽抽心口(圓圖)防走光,然後大爆超瓊因表演要保養聲帶,少了捱罵,「佢話唔使唱 K彩排喎,我話咁你唔好鬧我嘞。(好唔好聽?)我唔敢講唔好聽囉,其實我戥佢緊張。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...