搜尋此網誌

2012年10月11日星期四

[壹週刊] 燉冬菇 老爺 揸 Fit 老公 失勢 諸葛紫岐 衰多口

原本打算進軍樂壇的諸葛紫岐,因為老公薛嘉麟(圓圖)大權旁落,歌星夢被迫叫停。


探熱針

燉冬菇 老爺揸 Fit老公失勢 諸葛紫岐衰多口

2012年10月11日

當年陳法拉老公、 Neway大少薛世恒失寵,由細佬薛嘉麟坐正做揸 fit人,統領家族的唱片業務;老婆諸葛紫岐最風騷,叫老公做「主席哥」,甚至以「主席夫人」身份,加把嘴插手公司大小事務。

新人事新作風,並非人人頂得順,公司內不少老臣子劈炮無眼睇;薛家老師薛濟傑收到風後,決定出關重掌業務,二少被「燉冬菇」只能做掛名主席,諸葛紫岐更加無得留低,出碟大計亦胎死腹中。

有名無實

Neway二少奶諸葛紫岐早前出席馬會活動,繼續剃「大家嫂」陳法拉眼眉,叫自己老公薛嘉麟做「主席哥」,盡顯風騷,可惜歡樂時光過得特別快,薛嘉麟主席位都未坐暖,已經失勢。「二少坐 咗大少個位之後,話而家樂壇捧歌手 嘅做法唔 work,要用新方法,可惜幾年落 嚟,一樣冇起色,班舊夥記好多都頂唔順,走得嘅都走曬。」知情人士說。

Neway旗下的公司包括星娛樂、 Neway Star,加埋原本有十多名員工,但去年開始陸陸續續離職,幾乎走剩一半,「二少成日話要用新方法,但乜 嘢新方法又講唔出,之後連佢老婆諸葛都入埋 嚟指指點點,早排仲幫 HotCha搞形象,乜都要插手,真係好難做。老薛生(薛濟傑)見公司走咁多人,知道管理一定出 咗好大問題。」知情者說。

放大圖片

Neway大老闆薛濟傑

放大圖片

關心妍深得大老闆薛濟傑歡心,生日會也有老闆撐場,一姐地位穩固。

放大圖片

諸葛紫岐老公薛嘉麟雖然工作不順利,但投資物業方面頻頻有動作,最近摸出上環信德中心西翼單位,未足四個月,賬面賺 170萬元。

冇得出唱片

跟日本環球唱片有合約在身的諸葛紫岐,一直希望約滿後加盟老公公司,插手管理層,無非為出碟工作鋪路,只可惜愈幫愈忙,更驚動老爺薛濟傑。眼見生意毫無起色,薛老爺先親自出馬邀請黃栢高( Paco)加入 Neway做顧問,近月更逐步插手管理,重掌公司業務。

老公被架空,諸葛紫岐的歌星夢也無奈叫停,「本來佢已經開始籌備唱片,仲叫 咗王友良搵倖田來未個唱片監製幫手,計劃曬以組合形式出道,不過老爺唔准佢再搞公司 啲 嘢,惟有全部叫停。」大計泡湯,諸葛為「打圓場」,近日借支持中國反日為由,聲稱要擱置出碟計劃。

本刊記者曾一連數日,在 Neway的公司樓下等候,一直未見薛嘉麟返公司,即使上週三(十月三日)公司開例會,同樣無影。記者致電薛嘉麟,可惜至截稿前仍未親自回覆,其公司宣傳公關黃先生則表示,薛老先生一直是公司的顧問,對業務一向關心。

放大圖片

二少薛世恒一手發掘的 HotCha三缺一,雖然諸葛紫岐不再過問 Neway事務,但仍有協助二人的造型。

放大圖片

一度積極投入老闆娘角色的諸葛紫岐,幕前幕後的工作均主動參與,不過最近已甚少過問公司事務。

放大圖片

有份助大少薛世恒創立星娛樂的何哲圖(中),因為二少上台,而黯然離開,早前星煥娛樂,更撬走鍾嘉欣和大少奶陳法拉加盟。

放大圖片

記者在 Neway門外守候多日,始終未見薛嘉麟現身,未知是否身在外地。

每況愈下

薛家兩兄弟,因接管家族生意而暗鬥多年,薛老爺薛濟傑原打本給長子薛世恒大搞 Neway唱片公司,後來因為失寵俾細佬薛嘉麟坐正。不過二少接管後,未能把業績起死回生之餘,走勢更加每況愈下!

踢走 Regen

一朝天子一朝臣,曾跟大少薛世恒傳緋聞的 Hot Cha成員 Regen,一直深得大少寵愛,在二少接管公司後,被打入冷宮再食「無情雞」,結果要退出組合,執包袱去澳洲讀書。

原本打算進軍樂壇的諸葛紫岐,因為老公薛嘉麟(圓圖)大權旁落,歌星夢被迫叫停。

炒吳日言

在大少年代加盟的歌手吳日言,遭二少清理門戶炒魷,慘變失業歌手。早前加盟王維基的 CTI,由歌手轉做演員。

睇漏 Chilam

張智霖是近年 Neway旗下最似樣的歌手,但早前約滿,公司竟無主動「留人」,失策。

鄭融 no show

鄭融開個唱,由去年講到今年,原定年底開得成,但二少計唔掂數,個唱終極泡湯。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...