搜尋此網誌

2012年10月11日星期四

[壹週刊]Eason 借 老婆 曬命

六個女 dancer周身摸伴唱, Eason個樣好風騷。


同你吟一吟

Eason借老婆曬命

2012年10月11日

上個禮拜三晚(十月三日)運動品牌 響亞洲博覽館舉行時裝表演加音樂會,身為代言人 嘅 Eason以壓軸嘉賓現身。

傳出婚變多時 嘅黎明樂基兒,終於開腔認離婚,同樣耐不耐就俾人傳婚變 嘅 Eason,乘機借囡囡曬幸福:「做朋友都好大學問,何況做夫婦,有小朋友可能會好 啲,我都係有 咗個女先結婚!」

提到老婆徐濠縈成日俾人話大使,又俾人影到同異性夜蒲, Eason繼續曬命:「成日講(大使) 㗎啦!使極都有呀!吹咩!我夠成日同 啲女仔出去蒲啦,你 哋(記者)影唔到之嘛!」

吹神變囂神,著住品牌新款運動套裝, Eason不斷跳高俾記者影相,不過佢 嘅動作,似幫緊另外一個敵對品牌 嘅籃球鞋賣廣告多 啲!

放大圖片

Eason自誇大把錢老婆使唔曬,仲話有囡囡 喺度婚姻幸福,就算俾人點寫都唔會散!

放大圖片

有錢有女有老婆,吹呀!(設計對白)

Eason又上身,不斷原地跳任影,動作似足另一個品牌 嘅籃球鞋 logo。

放大圖片

嘉賓之一 嘅 Kary,當晚負責行 catwalk同唱歌,不過件外套太短,搞到佢卡住個胸好尷尬。

放大圖片

周柏豪都有份表演,佢呢身潮服,尤其係個褲浪,八珍唔係幾識欣賞。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...