搜尋此網誌

2012年11月9日星期五

[忽然1周]軟硬陰贏草蜢

六指神功 <br><br>蔡一智右手天生有 6隻手指,呢次佢用左手揸咪,就睇得好清楚!據聞呢類人特別有藝術同音樂天份。咦,又中喎。


媽咪姐

軟硬陰贏草蜢

2012年11月09日

「草蜢森巴大戰軟硬 fans演唱會」終於喺周日晚( 4日)圓滿落幕,跳舞出身嘅草蜢喺尾場更加搏盡,蔡一傑直情跳到企上欄杆,媽咪姐都睇到一額汗!鬥足 12場嘅草蜢同軟硬,最後打和。蘇志威喺慶功宴上就話,蔡一智為兩隊組合嘅音樂攞個平衡,而每晚台上所講嘅心底話都由林海峰寫曬,讚佢兩個係幕後功臣。但話口未完,林狗就喺開香檳時玩嘢,搞到一手都係,再趁機將啲香檳抹曬落蔡一智大髀。嗱,講蠱惑,始終都係靠把口搵食嘅林海峰多計。最終回,媽咪姐判軟硬贏!

放大圖片

蔡一傑操得 fit膽又大,唱唱嚇就衝落台跳上欄杆,好 high!

放大圖片

嚟到尾聲,五子叫現場觀眾開曬手機嘅電筒扮星光,又自己拎部 iPhone出嚟喺台上自拍,有啲依依不捨。

慶功再鬥過

放大圖片

林狗開香檳搞到成手成地泡,蘇老闆、蔡一傑即刻彈開。

放大圖片

點知林狗趁阿智唔覺,一手抹曬啲香檳落佢條褲,仲偷笑㖭!

放大圖片

見拍檔出招,阿葛又將口入面啲香檳嘔番入個樽度, OMG!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...