搜尋此網誌

2012年11月9日星期五

[忽然1周]郭晶晶有樓揸手

你鍾意就得!(設計對白) <br><br>算你啦!(設計對白)


媽咪姐

郭晶晶有樓揸手

2012年11月09日

周四( 8日)霍公子霍啟剛就會同國寶郭晶晶註冊結婚,然後輪住喺南沙( 10日)同香港( 11日)大宴親朋,仲會放埋煙花㖭!

不過,講到尾,擺酒係俾人睇嘅,做女人始終都係有嘢揸手最實際。好似媽咪姐前排去咗晶晶嘅老家保定走一轉,嗰邊嘅闊太 friend就話我知,據聞準霍太喺石家莊附近嘅龍鳳湖淵明源豪宅區,有一座別墅,四周環境好清幽,恍如置身歐洲㗎。睇嚟都係霍公子將金屋贈佳人啦!

不過國寶新娘貫徹低調作風,全屋落閘拉簾,得閒先去度嚇假。都啱,有時間不如跟實霍公子,話曬好多人都爭住入豪門㗎。

放大圖片

老家買別墅

除咗廚房無落簾,成間別墅都密封曬,只見門前紅色對聯。而呢間兩層別墅連花園都係 3百幾萬人仔,抵喎!

放大圖片

別墅設計走西洋風,但整個豪宅區嘅出入口就走中國風, fusion囉!

放大圖片

園丁阿姐話:「前一陣子見過跳水皇後,她的樣子一看就認得出來啦!不過她坐車到門口,一下車就進去。她穿的是一條紅裙子,原來是要結婚啦!怪不得。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...