搜尋此網誌

2012年11月9日星期五

[忽然1周]鳥叔犯禁

傳同允兒(右圖)搞不倫戀嘅鳥叔,公然喺禁煙區扯煙。囂張驕縱,無視法紀,典型江南 style格。


出外埠

鳥叔犯禁

2012年11月09日

紅爆全球嘅鳥叔,最近觸到黴頭,黑氣纏身。繼近日爆出 35歲 嘅佢同「少女時代」成員、 22歲 嘅允兒搞婚外情,仲話鳥叔老婆都知,但為保家譽而啞忍。真假難辨,不過就講到似層層。日前佢喺加拿大又再犯禁。

放大圖片

你係咪 whatsapp俾我呀!(設計對白)

話說上星期,佢去 咗多倫多做宣傳,休息時, 喺禁煙區吸煙不特止,仲寸到戙正 喺貼 咗「禁煙」標誌牌度吸 㖭。結果引 嚟韓國網友批判,有人話﹕「紅人啊,小心行事,千萬別丟韓國人的臉。」有人就寸爆﹕「不愧係國際巨星,做甚麼都可以。」

原來鳥叔有鋪集郵(名人)癮。最近佢又大曬同史提芬史匹堡(右)及 twitter始創人 Jack Dorsey嘅合照啦。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...