搜尋此網誌

2012年11月9日星期五

[忽然1周]張曼玉農婦手

影後辛苦你哋唔知啫!﹙設計對白﹚


媽咪姐

張曼玉農婦手

2012年11月09日

上周四( 1日),群星出席香港 Burberry嘅旗艦店開幕活動,場面鬼咁墟 冚!好似張曼玉,自早前承認同拍拖多年 嘅建築師 Ole分手後,極少公開露面,今次都專程由北京返港撐場。唔知係咪少咗愛情滋潤,一向瘦底 嘅佢,明顯比之前更乾。影後除咗 keep住毛茸茸嘅「髮菜頭」外,手背 嘅皮膚都乾到皺曬!呢種淩亂不羈得唔得,真係見仁見智囉。

反觀被封為「中國第一小生」 嘅黃曉明,出曬名 chok爆,一出場就狂擺招牌甫士。被問到同女友 Baby嘅戀情係咪逐漸浮面 嗰陣,就含羞答答咁。媽咪姐仲發現佢面上嘅酒凹形狀奇特,祖國嘅奇人奇事確係數之不盡!

放大圖片

乾到下巴皺起 嘅張曼玉,手上戴齊十隻鑽石戒指,不過點都唔及佢起曬筋 嘅手搶眼,加埋暗黃手指甲,唔知仲以為佢日日要落田開工。

放大圖片

插袋大概係型人指定動作,不過黃生特別添加 chok樣,贏咗!

放大圖片

神奇酒凹

黃曉明嘴角輕輕一唧,露出指甲形小酒凹,媽咪姐未喺其他凡人身上見過㗎,好神奇呀!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...