搜尋此網誌

2012年11月9日星期五

[忽然1周]鄧健泓情傷 前度李詩韻風騷

Hi,我依家去 high-tea囉!(設計對白)


媽咪姐

鄧健泓情傷 前度李詩韻風騷

2012年11月09日

外間一致睇好有機結婚嘅鄧健泓同龔嘉欣,但拍拖兩年最終都要分手收場。


不過有人愁自然有人喜,好似當年被鄧健泓飛嘅李詩韻,近年身邊男伴車輪轉,仲要個個非富則貴。上周四( 1日),媽咪姐就喺中環撞到佢同一名圈外高大猛男喺中環 happy hour,佢發現記者後,仲擺出勝利嘅笑容,慌死大家唔知佢家陣有幾風騷咁。其實媽咪姐近日不時喺中環發現李詩韻蹤跡,仲影到佢去地產舖㖭!睇嚟佢為咗結識名門望族,不惜揼錢置業,躋身港島半山區。呢個女人真有計!

放大圖片

李詩韻揸住架火紅 Audi,載住高大猛男到中環嘆咖啡。眼利嘅佢一停低架車就發現記者,於是叫男伴單拖入餐廳先,自己就留後同記者 say hello。

放大圖片

鄧健泓同龔嘉欣分手,官方嘅分手原因係性格不合,其實媽咪姐一向認為呢個分手原因係廢話。

放大圖片

記者當然繼續跟落去。點知李詩韻唔黑面不特止,仲帶記者落中環蘇豪區,喺餐廳上認真咁刨新劇《法網囂雄》劇本。咦!演技唔錯喎。

放大圖片

早前記者發現家住美孚嘅李詩韻,現身灣仔某地產舖。之後職員向李提水話有記者,佢即刻行出嚟同記者講:「我連樓都睇埋㗎喇喎,你哋仲跟落去呀?」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...