搜尋此網誌

2012年11月19日星期一

莊思敏假胸又大咗

video


莊思敏假胸又大咗

莊思敏假胸再變大

莊思敏昨日帶著愛犬泰臣與「仙樂都」吳堯堯,在深水埗出席寵物活動,二人親身感受由導盲犬帶領行路。曾隆胸的莊思敏上圍似豐滿了,她說:「都係差唔多,每個月總會有幾日係咁,而且最近購入新胸圍,承托力好啲。」

莊思敏想新來的愛犬與家中狗女繁殖下一代,她說:「佢哋冇正式玩過,但泰臣樂觀會自己玩,仲喺我啲鞋瀨尿。」問她可急於找伴侶?她說:「我都想,我有擴闊生活圈子,同埋邊個請飲我都去,盡量識人。」

採訪:王連連

攝影:陳志嵐



■莊思敏俯身為導盲犬整理,大騷僭建胸。

上一則:阿Sa陪仔過夜 「我爆M呀!」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...